تاریخ انتشار : دوشنبه 25 فروردین 1399 - 12:38
کد خبر : 56206

ارتباط غیرحضوری جامعه هدف بهزیستی گیلان فراهم شد

ارتباط غیرحضوری جامعه هدف بهزیستی گیلان فراهم شد

جارستان: رئیس روابط عمومی بهزیستی گیلان گفت: ارتباط غیرحضوری جامعه هدف ” مددجویان و توانخواهان” این مجموعه با دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان فراهم شده است. حجت الاسلام و المسلمین حمید نادم رئیس روابط عمومی بهزیستی گیلان عنوان کرد : ارتباط غیرحضوری جامعه هدف بهزیستی گیلان با مدیرکل این مجموعه به منظور ایجاد

جارستان: رئیس روابط عمومی بهزیستی گیلان گفت: ارتباط غیرحضوری جامعه هدف ” مددجویان و توانخواهان” این مجموعه با دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان فراهم شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حمید نادم رئیس روابط عمومی بهزیستی گیلان عنوان کرد : ارتباط غیرحضوری جامعه هدف بهزیستی گیلان با مدیرکل این مجموعه به منظور ایجاد فاصله اجتماعی و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فراهم شده است.

وی اظهار داشت: مددجویان و توانخواهان بهزیستی استان می توانند مسائل و مشکلات خود را از طریق سامانه پیامکی ٣٠٠٠۵٩۶٠ با “ذکر شهر و شماره تلفن ” مطرح کنند.

رئیس روابط عمومی بهزیستی گیلان خاطر نشان کرد: مسائل و مشکلات مطرح شده مددجویان و توانخواهان از طریق این سامانه به سمع و نظر مدیرکل بهزیستی استان رسیده و از طریق اداره پذیرش و هماهنگی به مشکلات آنان رسیدگی می شود.

بر اساس آخرین آمار، ۶٠ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی استان گیلان هستند.

ارتباط غیرحضوری جامعه هدف بهزیستی گیلان فراهم شد
ارتباط غیرحضوری جامعه هدف بهزیستی گیلان فراهم شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.