تاریخ انتشار : یکشنبه 24 فروردین 1399 - 21:33
کد خبر : 56141

شبکه شاد فعالیت و تعامل بهتر بین معلم و دانش آموز را فراهم می کند

شبکه شاد فعالیت و تعامل بهتر بین معلم و دانش آموز را فراهم می کند

جارستان: مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به آغاز فعالیت شبکه شاد برای دانش آموزان دوره ابتدایی گفت: شبکه شاد امکان استفاده مناسبت تر و تعامل بهتر بین معلم و دانش آموز را فراهم می کند. نادر جهان آرای روز یکشنبه با بیان اینکه شبکه اجتماعی شاد به عنوان فرصتی برای گسترش آموزش های

جارستان: مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به آغاز فعالیت شبکه شاد برای دانش آموزان دوره ابتدایی گفت: شبکه شاد امکان استفاده مناسبت تر و تعامل بهتر بین معلم و دانش آموز را فراهم می کند.

نادر جهان آرای روز یکشنبه با بیان اینکه شبکه اجتماعی شاد به عنوان فرصتی برای گسترش آموزش های مجازی در آموزش و پرورش است، افزود : این شبکه فرصت مناسب برای استمرار یادگیری دانش آموزان است.

وی اظهار داشت: در این سیستم هر معلم با دانش آموزان کلاس خود ارتباط دارد، مدیر مدرسه می تواند کل کلاس های معلمان مدرسه اش و فعالیت آنان را در شبکه مشاهده کند.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری معلمان در این شبکه بیان داشت: نصب شبکه اجتماعی شاد همزمان با سراسر کشور در مدارس ابتدایی گیلان انجام شده که مدیران، معلمان و دانش آموزان این دوره می توانند اپلیکیشن شاد را روی گوشی یا سیستم رایانه نصب کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطر نشان کرد: شبکه مجازی شاد امنیت کامل دارد و مالکیت آن برای آموزش و پرورش است و جای نگرانی ندارد.

مدیران، معلمان و دانش آموزان دوره ابتدایی می توانند اپلیکیشن شاد را با مراجعه به آدرس http://shaddI.medu.ir دریافت و نصب کنند، زمان، نحوه ورود و بهره برداری مدارس متوسطه اول و دوم از این شبکه با ارسال بخشنامه ای توسط معاونت آموزش متوسطه اعلام می شود.

استان گیلان دارای حدود ۴٠٠ هزار دانش آموز است./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.