تاریخ انتشار : یکشنبه 24 فروردین 1399 - 14:45
کد خبر : 56071

درنخستین روز از آغاز به کارمدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان : درهر پست و سمتی بعنوان سربازان عرصه خدمت باید با هدف ایجاد تاثیرات مثبت در مجموعه گام برداریم .

درنخستین روز از آغاز به کارمدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان : درهر پست و سمتی بعنوان سربازان عرصه خدمت باید با هدف ایجاد تاثیرات مثبت در مجموعه گام برداریم .

جارستان:به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد مدیرکل جدید این مجموعه با حضور در اداره کل و دیدار با کارشناسان واحدهای مختلف تخصصی ، رسماً آغاز به کار نمود .  در اولین نشست کاری مدیرکل جدید با معاون اداری مالی استان ، حسین نژاد ضمن

جارستان:به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد مدیرکل جدید این مجموعه با حضور در اداره کل و دیدار با کارشناسان واحدهای مختلف تخصصی ، رسماً آغاز به کار نمود . 

در اولین نشست کاری مدیرکل جدید با معاون اداری مالی استان ، حسین نژاد ضمن قدردانی از تدابیر و راهبردهای مناسب  اتخاذی در دوران سرپرستی محمد موافق ، اذعان داشت : این مقطع هرچند کوتاه بدلیل ویژگی های خاص و طلاقی با بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا و ضرورت مدیریت فرایندها بعنوان ماموریتی بزرگ و برگ زرینی در کارنامه خدمتی متولیان ثبت خواهد شد . 

علی حسین نژاد همچنین قبول مسئولیت خطیر مدیریت را پس از اتکال به پروردگار متعال به پشتوانه دلگرمی ، اعتماد و امید به نیروهای زبده و کارآمد استان قلمداد نموده و افزود : در مسیر دستیابی به اهداف و برنامه های سازمانی نیازمند مدد و یاری تمامی همکاران میباشم . 

ایشان همدلی و وفاق را از دستاوردهای ارزنده سالهای گذشته در استان و یکی از مولفه های مهم برای تحقق آرمانها برشمرده و اظهار امیدواری نمود : با همراهی ، مشارکت و کار تیمی منسجم در کنار یکدیگر ، شاهد گامهای بزرگی برای اعتلای سازمان و جلب رضایت مخاطبان باشیم . 

مدیرکل جدید تامین اجتماعی گیلان ، این سازمان را عرصه ای مقدس برای خدمت به اقشار مختلف جامعه هدف دانسته و اظهار داشت : در هر پست و سمتی سربازان این مجموعه بوده و باید هدف ما ایجاد تاثیرات مثبت باشد .  

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.