تاریخ انتشار : جمعه 22 فروردین 1399 - 18:35
کد خبر : 55976

با حضور مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ زیر ساخت های بهداشتی و درمانی شهرستان تالش بررسی شد

با حضور مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی گیلان؛ زیر ساخت های بهداشتی و درمانی شهرستان تالش بررسی شد

جارستان: مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدار با مدیر شبکه بهداشت و درمان و رییس بیمارستان تالش، پیرامون مسائل و مشکلات بهداشت و درمان و بیمارستان جدیدالاحداث این شهرستان گفتگو کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ ظهر امروزپنجشنبه؛ سید جواد موسوی- مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با

جارستان: مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدار با مدیر شبکه بهداشت و درمان و رییس بیمارستان تالش، پیرامون مسائل و مشکلات بهداشت و درمان و بیمارستان جدیدالاحداث این شهرستان گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ ظهر امروزپنجشنبه؛ سید جواد موسوی- مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در شهرستان تالش، طی نشستی با دکتر حسین نعمتی- مدیر شبکه بهداشت و درمان و دکتر اصغرکرمی- رییس بیمارستان شهید نورانی تالش، عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان را مورد بررسی قرار داد و پیرامون مسائل و مشکلات بیمارستان جدیدالاحداث تالش و رفع موانع موجود بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه، مدیر حراست دانشگاه و هیات همراه در نشستی با فرماندار شهرستان تالش در خصوص بهبود زیر ساخت های بهداشتی و درمانی شهرستان تالش گفت و گو کردند.

گفتنی است: بیمارستان جدیدالاحداث ۲۳۱ تختخوابی تالش در زمینی به مساحت ۳۴هزار و ۹۷۰ مترمربع و زیربنای ۱۵هزارو ۹۹۵ مترمربع در چهار طبقه با ۱۸بخش، به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد./ن

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.