تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 فروردین 1399 - 20:25
کد خبر : 55934

یک هزار و ١٨۵ بسته گوشت “ نذر ظهور” در گیلان توزیع شد

یک هزار و ١٨۵ بسته گوشت “ نذر ظهور” در گیلان توزیع شد

جارستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: یک هزار و ١٨۵ بسته گوشت “ نذر ظهور” به مناسبت نیمه شعبان در این استان توزیع شد. حجت الاسلام سعید مهدوی روز پنجشنبه افزود: این بسته های گوشت با جلب کمک های خیرین توسط موسسه خبریه احسان گستران علوی در بین نیازمندان گیلان توزیع شده است. وی با

جارستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: یک هزار و ١٨۵ بسته گوشت “ نذر ظهور” به مناسبت نیمه شعبان در این استان توزیع شد.

حجت الاسلام سعید مهدوی روز پنجشنبه افزود: این بسته های گوشت با جلب کمک های خیرین توسط موسسه خبریه احسان گستران علوی در بین نیازمندان گیلان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این نذورات به مناسبت یک هزار و ١٨۵ سالروز تولد امام زمان (عج) توزیع شد، اظهار داشت: مجموع ارزش ریالی این نذر به مبلغ ٨٠ میلیون تومان بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان خاطر نشان کرد: علاوه بر گوشت به مناسبت نیمه شعبان مرغ، رب، روغن و ماکارونی نیز در اختیار افراد نیازمند قرار گرفته است.

وی بیان داشت: حمایت های رسانه ای و فرهنگی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است تا نهضت کمک به اقشار آسیب پذیر و فرهنگ ایثار در جامعه رواج یابد./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.