تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 فروردین 1399 - 13:09
کد خبر : 55782

اهدا ۴٠٠ میلیون ریال از سوی خیرین به بیمارستان رودسر

اهدا ۴٠٠ میلیون ریال از سوی خیرین به بیمارستان رودسر

جارستان: مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گیلان گفت: ۴٠٠ میلیون ریال اعتبار برای خرید تجهیزات پزشکی از سوی این مجمع به بیمارستان شهید انصاری رودسر اهدا شد. دکتر کیانوش کوچکی نژاد روز چهارشنبه در این باره افزود: علاوه بر این با شیوع ویروس کرونا در گیلان لوازم حفاظت فردی شامل گان ویژه اتاق عمل، عینک،

جارستان: مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گیلان گفت: ۴٠٠ میلیون ریال اعتبار برای خرید تجهیزات پزشکی از سوی این مجمع به بیمارستان شهید انصاری رودسر اهدا شد.

دکتر کیانوش کوچکی نژاد روز چهارشنبه در این باره افزود: علاوه بر این با شیوع ویروس کرونا در گیلان لوازم حفاظت فردی شامل گان ویژه اتاق عمل، عینک، شیلد، دستکش لاتکس و غیره از سوی مجمع خیرین سلامت استان به این بیمارستان اهدا شده است.

وی با اشاره به کمک های خیرین سلامت برای مبارزه با ویروس کرونا و قدردانی از آنان اظهار داشت: از هموطنان ایرانی به ویژه همشهریان گیلانی درخواست می شود که مجمع خیرین سلامت استان را در راه مبارزه با ویروس کرونا یاری دهند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گیلان خاطر نشان کرد: خیرین سلامت می توانند از طریق شماره حساب بانک رفاه ۶٩٨٧٠١٨۴٧، شماره کارت ۵٨٩۴۶٣٧٠٠٠٠۶٢٧٠٠ و شماره شبا ۴٧ – ٧٠١٨- ٠۶٩٨- ٠٠٠٠- ١٠٠٠- ١۴٠١٣٠ اقدام کنند.

خیرین سلامت گیلان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در گیلان تاکنون، ٣ میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان به حساب مجمع خیرین سلامت استان واریز کردند. / ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.