تاریخ انتشار : سه شنبه 19 فروردین 1399 - 13:16
کد خبر : 55721

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز جهانی سلامتی

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز جهانی سلامتی

جارستان: رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، روز جهانی سلامتی(هفتم آوریل) را به فعالان این عرصه تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ متن پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به شرح زیر است: نامگذاری یک روز از سوی سازمان بهداشت جهانی به عنوان روز سلامتی، اهمیت و جایگاه

جارستان: رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، روز جهانی سلامتی(هفتم آوریل) را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ متن پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به شرح زیر است:

نامگذاری یک روز از سوی سازمان بهداشت جهانی به عنوان روز سلامتی، اهمیت و جایگاه حوزه بهداشت و درمان را در جامعه جهانی دو چندان کرده است. در کشور عزیزمان ایران نیز آنقدر به این مقوله توجه شده، که اولین هفته اردیبهشت ماه به عنوان “هفته سلامت” در ایران نامگذاری شده است.

امسال روز جهانی سلامت را در حالی آغاز می کنیم که درگیر یک جنگ تمام عیار و تهدید کننده سلامت آحاد مردم جهان به نام ویروس کرونا می باشیم. امروز جامعه جهانی درگیر ویروس مهاجمی شده است که اگر همه دولت ها و ملت ها برای غلبه بر آن تلاش نکنند، قظعا صدمات جبران ناپذیری بر پیکره سلامت فردی و اجتماعی جامعه جهانی وارد خواهد شد.

در این راستا نقش بی بدیل جامعه سلامت کشور در مبارزه بی امان با این ویروس مهلک ستودنی است، تا جاییکه برای حفظ و ارتقای سلامت جامعه و صیانت از جان همنوعان، عزیزان زیادی از اعضای خانواده بزرگ جامعه سلامت کشور به جرگه شهدای عرصه خدمت پیوستند، که تعداد زیادی از این افراد نیز از نیروهای خدوم بهداشت و درمان استان گیلان بودند.

فرصت را مغتنم شمرده، هفتم آوریل مصادف با ۱۹ فروردین ماه امسال را که سازمان جهانی بهداشت با شعار “پشتیبان و قدردان تلاش های پرستاران و ماماها باشیم” نامگذاری نموده است، به تمامی دست اندرکاران حوزه سلامت به ویژه پزشکان، پرستاران، ماماها و تمامی همکاران بهداشت و درمان استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان، آرزوی علو درجات برای تمامی شهدا به ویژه شهدای عرصه خدمت و شفای عاجل بیماران این عرصه را خواستارم .

دکتر ارسلان سالاری- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.