تاریخ انتشار : دوشنبه 18 فروردین 1399 - 16:56
کد خبر : 55675

تلفن گویای سازمان تامین اجتماعی همواره گوش به زنگ تماس مخاطبین میباشد

تلفن گویای سازمان تامین اجتماعی همواره گوش به زنگ تماس مخاطبین میباشد

جارستان: تلفن گویای سازمان تامین اجتماعی با شماره ۱۴۲۰ آماده دریافت پیشنهادها ، انتقادات ، سوالات و نقطه نظرات شرکای اجتماعی است. به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، تلفن گویای این سازمان با شماره ۱۴۲۰ بمنظور دریافت نفطه نظرات ، سوالات و پیشنهادهای مخاطبین پاسخگوی شهروندان گرامی میباشد.

جارستان: تلفن گویای سازمان تامین اجتماعی با شماره ۱۴۲۰ آماده دریافت پیشنهادها ، انتقادات ، سوالات و نقطه نظرات شرکای اجتماعی است.


به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، تلفن گویای این سازمان با شماره ۱۴۲۰ بمنظور دریافت نفطه نظرات ، سوالات و پیشنهادهای مخاطبین پاسخگوی شهروندان گرامی میباشد.

امکان ارتباط مستقیم با کارشناسان مشاور جهت اخذ راهنمایی در زمینه سوالات بیمه ای و همچنین ضبط دیدگاهها ، پیشنهادها و انتقادات از قابلیتهای این سامانه گویا میباشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.