تاریخ انتشار : دوشنبه 18 فروردین 1399 - 12:20
کد خبر : 55658

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان: رفع تنش آبی مناطق روستایی گیلان با جدیت دنبال می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان: رفع تنش آبی مناطق روستایی گیلان با جدیت دنبال می شود

جارستان: گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیرعامل این شرکت در بازدید از دو مجتمع بزرگ آبرسانی روستایی گیلان، رفع تنش آبی در روستاهای این استان را از برنامه های مهم این شرکت در سال جدید عنوان کرد. سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب

جارستان: گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیرعامل این شرکت در بازدید از دو مجتمع بزرگ آبرسانی روستایی گیلان، رفع تنش آبی در روستاهای این استان را از برنامه های مهم این شرکت در سال جدید عنوان کرد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در بازدید از بخش های مختلف مجتمع آبرسانی سرداران شهید فومن واقع در روستای باغبانان، ضمن بررسی آخرین وضعیت روستاهای تحت پوشش این مجتمع، بر بهره مندی کامل از ظرفیت های این مجتمع در امر تأمین آب روستاها تأکید کرد.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه روستای باغبانان از سفره های آب زیرزمینی غنی برخوردار است، با ساخت و بهره برداری از مجتمع آبرسانی سرداران شهید فومن در این منطقه، آب شرب با کیفیت در ۱۳۶ روستای نواحی غربی گیلان در شهرستان های فومن و صومعه سرا از آن تأمین می شود. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در ادامه با تأکید بر اینکه تأمین و ارتقاء کیفیت آب روستاهای گیلان از اولویت های این شرکت در سالجاری است تصریح کرد: به منظور رفع تنش آبی مناطق روستایی ، پروژه های تأمین آب روستاها با جدیت پیگیری می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.