تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 فروردین 1399 - 12:51
کد خبر : 55442

۴١ نفر مشکوک به کرونا در بازرسی های سلامت گیلان شناسایی شدند

۴١ نفر مشکوک به کرونا در بازرسی های سلامت گیلان شناسایی شدند

جارستان: مدیر عامل هلال احمر گیلان با اشاره به پایان طرح بازرسی سلامت “تب سنجی و غربالگری” در محورهای ورودی و خروجی استان گفت: در اجرای این طرح ۴١ نفر دارای علائم مشکوک به بیماری کرونا در پست های غربالگری گیلان شناسایی شدند. مهدی ولی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا

جارستان: مدیر عامل هلال احمر گیلان با اشاره به پایان طرح بازرسی سلامت “تب سنجی و غربالگری” در محورهای ورودی و خروجی استان گفت: در اجرای این طرح ۴١ نفر دارای علائم مشکوک به بیماری کرونا در پست های غربالگری گیلان شناسایی شدند.

مهدی ولی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه طرح بازرسی سلامت از هشتم اسفندماه سال گذشته تا ١٢ فروردین ماه جاری انجام شد، افزود: از ۴١ نفر دارای علائم مشکوک به بیماری کرونا پس از بررسی های لازم ١١ نفر توسط اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه ٢۵۴ هزار و ٨١٨ نفر در اجرای طرح بازرسی سلامت در استان گیلان پایش و تب سنجی شدند، اظهار داشت: این تعداد از سرنشینان ٨۵ هزار و ۵٢٩ خودرو بودند.

وی خاطر نشان کرد: با ابلاغ دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور مبنی بر تصمیم ستاد ملی مدیریت مبارزه با شیوع کرونا با افزایش کنترل و ممانعت از ترددهای بین شهری، پایان طرح بازرسی سلامت “تب سنجی و غربالگری ” در محورهای ورودی و خروجی در ١٣ استان کشور اعلام شد.

مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به حضور تیم های امداد و نجات در ١۵ ایستگاه بازرسی طرح سلامت اضافه کرد: با آغاز اجرای این طرح در هشتم اسفندماه سال گذشته تا ١٢ فروردین ماه جاری تیم های امداد و نجات این جمعیت با همکاری مرکز بهداشت و نیروی انتظامی در محورهای خروجی استان و فرودگاه رشت مستقر شدند./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.