تاریخ انتشار : سه شنبه 12 فروردین 1399 - 21:37
کد خبر : 55432

جریمه ۵۷۱ راننده متخلف و توقیف ۱۴۶ دستگاه خودرو در گیلان

جریمه ۵۷۱ راننده متخلف و توقیف ۱۴۶ دستگاه خودرو در گیلان

جارستان: رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان از جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ۵۷۱ راننده متخلف و توقیف ۱۴۶ دستگاه خودرو از هشتم تا پایان وقت یازدهم فروردین ماه جاری در معابر درون شهری استان خبر داد. سرهنگ امیر طالبی عصر سه شنبه اظهار داشت: این مالکان خودرو بدلیل ترددهای غیر ضروری درون شهری و عدم

جارستان: رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان از جریمه ۵۰۰ هزار تومانی ۵۷۱ راننده متخلف و توقیف ۱۴۶ دستگاه خودرو از هشتم تا پایان وقت یازدهم فروردین ماه جاری در معابر درون شهری استان خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی عصر سه شنبه اظهار داشت: این مالکان خودرو بدلیل ترددهای غیر ضروری درون شهری و عدم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی جریمه و یا خودروی آنها توقیف شده اند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت از مردم خواست امسال برای قطع زنجیره کرونا و حفظ سلامتی همگان؛ همچنان در خانه بمانند و پلیس در صورت بی توجهی و حضور در پارک ها و تفرجگاهها با قاطعیت و جدیت با متخلفان برخورد می کند.

به گفته سرهنگ طالبی؛ حضور در پارک ها و تفرجگاهها و تردد های غیر ضروری در معابر شامل قوانین فاصله گذاری اجتماعی می شود و در صورت تخلف همان جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودرو به آنها تعلق می گیرد .

طرح فاصله گذاری اجتماعی از هشتم فروردین ماه در گیلان اجرایی شده و به گفته فرماندهی انتظامی گیلان تا بیستم فروردین ماه ادامه می یابد./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.