تاریخ انتشار : یکشنبه 10 فروردین 1399 - 17:52
کد خبر : 55347

جریمه ۱۶۰ راننده متخلف و توقیف ۳۰ دستگاه خودرو در گیلان

جریمه ۱۶۰ راننده متخلف و توقیف ۳۰ دستگاه خودرو در گیلان

جارستان: رئیس پلیس راهور گیلان از جریمه رانندگان ۱۶۰ دستگاه خودرو و توقیف ۳۰ دستگاه خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای استان به دلیل عدم رعایت مقررات خبر داد. سرهنگ امیر طالبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا

جارستان: رئیس پلیس راهور گیلان از جریمه رانندگان ۱۶۰ دستگاه خودرو و توقیف ۳۰ دستگاه خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرهای استان به دلیل عدم رعایت مقررات خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: با اجرای این طرح ؛ طی ۲۴ ساعت گذشته، رانندگان ۱۶۰ دستگاه خودرو بدلیل ترددهای غیر ضروری در شهرهای استان جریمه شدند.

وی تعداد ترددهای درون شهری استان را طی روز گذشته ، دو هزار و ۸۷۶ تردد عنوان و اضافه کرد: به علت رعایت نکردن طرح فاصله گذاری اجتماعی؛ ۳۰ دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ های پلیس هدایت شدند.

سرهنگ طالبی در ادامه همچنین از ممنوعیت تردد با پلاک های استانی در شهرهای غیر محل سکونت افراد خبر داد و افزود: رانندگانی که این موضوع را رعایت نکنند، علاوه بر جریمه نیم میلیون تومانی، به مدت یکماه نیز خودروی شان توقیف می شود.

رئیس پلیس راهور گیلان خاطر نشان کرد: تمامی قوانین سخت گیرانه برای مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره آن و حفظ سلامتی مردم اعمال می شود و در صورتی که افرادی قصد تمکین از قوانین نداشته و با بی احتیاطی ؛ خود و دیگران را به خطر بیندازند ، با قاطعیت، قانون درمورد آنها اعمال خواهد شد.

طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد جمعه گذشته در گیلان اجرایی شده است./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.