تاریخ انتشار : جمعه 8 فروردین 1399 - 19:03
کد خبر : 55254

روند خدمت رسانی در چند مرکز درمانی گیلان بررسی شد

روند خدمت رسانی در چند مرکز درمانی گیلان بررسی شد

جارستان: کارشناسان مدیریت بازرسی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن بازدید از از بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل، مرکز شبانه روزی لوشان و مرکز سلامت شبانه روزی امام زاده هاشم روند خدمت رسانی از این مراکز را مورد بررسی قرار دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ کارشناسان مدیریت بازرسی عملکرد و رسیدگی

جارستان: کارشناسان مدیریت بازرسی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن بازدید از از بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل، مرکز شبانه روزی لوشان و مرکز سلامت شبانه روزی امام زاده هاشم روند خدمت رسانی از این مراکز را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ کارشناسان مدیریت بازرسی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی گیلان، امروز ۸ فرودین، با حضور در بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل، مرکز شبانه روزی لوشان و مرکز سلامت شبانه روزی امام زاده هاشم با تبریک سال جدید به کادر بهداشت و درمان، فرایندهای درمانی و میزان تجهیزات مورد نیاز بخش ها و همچنین نحوه خدمات رسانی به بیماران بستری و مراجعه کننده را در این مراکز مورد بررسی قرار دادند .

گفتنی است؛ بازدید انجام شده از سری بازدیدهای برنامه ریزی شده مدیریت بازرسی دانشگاه در ایام نوروز و بررسی وضعیت مراکز بهداشتی و درمانی تابعه دانشگاه در هنگام شیوع بیماری کرونا می باشد. غف/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.