تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 فروردین 1399 - 16:15
کد خبر : 55151

روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان طی پیامی درگذشت پروفسور اکبرزاده ریاضیدان نامدار گیلانی را تسلیت گفت

روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان طی پیامی درگذشت پروفسور اکبرزاده ریاضیدان نامدار گیلانی را تسلیت گفت

جارستان: بدنبال انتشار خبر درگذشت پروفسور اکبرزاده ریاضیدان بزرگ گیلانی در عرصه بین المللی در روزهای اخیر، روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان طی پیامی این فقدان را تسلیت گفت. دراین پیام آمده است: انسانهای بزرگ و کمال یافته که علاوه بر رشد و ارتقاء شخصی خود سبب اعتلاء و بالندگی جوامع و توسعه

جارستان: بدنبال انتشار خبر درگذشت پروفسور اکبرزاده ریاضیدان بزرگ گیلانی در عرصه بین المللی در روزهای اخیر، روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان طی پیامی این فقدان را تسلیت گفت.

دراین پیام آمده است:

انسانهای بزرگ و کمال یافته که علاوه بر رشد و ارتقاء شخصی خود سبب اعتلاء و بالندگی جوامع و توسعه یافتگی گردیده و با خلق آثار و بکارگیری ظرفیتها و توانمندیها ، یاریگر بشریت در زمینه های مختلف میگردند همواره از جایگاهی ویژه برخوردار میباشند و در این بین چهره های مطرح علمی که با کسب کرسی های جهانی و به منصه ظهور رساندن اندیشه ها و تفکرات، دانسته ها و یافته های تخصصی ، ترقی و رشد برای تمام انسانها را ترسیم مینمایند از مظاهر بارز در این حوزه محسوب میگردند.

درروزهای اخیر و در هیاهوی ایامی که تمامی کره خاکی به واسطه شیوع ویروس کرونا در شرایطی بحرانی به سر میبرد خبر فقدان دانشمند و استادی بزرگ از خطه عالم پرور گیلان موجب تاثر و تاسف بسیار گردید.

پروفسور اکبرزاده از مشاهیر بزرگ علمی جهان در حوزه ریاضیات و از صاحبان کرسی های استادی در عرصه بین الملل و افتخاری برای ایران و استان گیلان بود که هجرانش بعنوان ضایعه و فقدانی برای این جامعه تلقی میگردد لذا با تسلیت به تمامی اساتید و دانشجویان و عاشقان علم و اندیشه و مردمان خوب ایران زمین ، برای روح آن تازه سفرکرده غفران و آمرزش الهی و جهت بازماندگان و دوستدارانش صبر و شکیبائی آرزومندیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.