تاریخ انتشار : سه شنبه 5 فروردین 1399 - 17:52
کد خبر : 55094

اعلام شماره حساب مجمع خیرین سلامت استان گیلان برای دریافت کمک های مردمی

اعلام شماره حساب مجمع خیرین سلامت استان گیلان برای دریافت کمک های مردمی

جارستان: مجمع خیرین سلامت استان گیلان برای دریافت کمک های نقدی مردمی جهت مقابله با بحران کرونا، شماره حساب این مجمع را اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ مجمع خیرین سلامت استان گیلان با اعلام شماره حساب این مجمع، از هموطنان ایرانی خصوصا همشهریان گیلانی خواست تا در این

جارستان: مجمع خیرین سلامت استان گیلان برای دریافت کمک های نقدی مردمی جهت مقابله با بحران کرونا، شماره حساب این مجمع را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ مجمع خیرین سلامت استان گیلان با اعلام شماره حساب این مجمع، از هموطنان ایرانی خصوصا همشهریان گیلانی خواست تا در این مبارزه نفس گیر، یاریگرشان باشد.

دکتر کوچکی نژاد- مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان گیلان در این خصوص گفت: مبالغ واریزی به حساب این مجمع، صرف تهیه و خریداری تجهیزات و وسایل مورد نیاز بیمارستانها و مراکز بهداشتی برای مقابله با بحران کرونا می شود.

وی یادآور شد: از جمله این کمک های عمده، علاوه بر وسایل حفاظتی پزشکان و پرستاران، می توان به تهیه دستگاه اکو کاردیو گرافی، دستگاه رادیو لوژی پرتابل، دستگاه تنفسی و کمک تنفسی به تعداد۳۰ عددبه بیمارستان های استان، خریداری یکدستگاه بیماربر الکتریکی به مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان و تامین غذای پرسنل بیمارستان رازی با هزینه حدود۸۰ میلیون تومان اشاره کرد.

مدیرعامل مجمع خیّرین سلامت، ضمن تقدیر از اقدامات خداپسندانه خیرین سلامت و کمک های نقدی و غیرنقدی مردم، ابراز امیدواری کرد با کمک خیرین، بتوانیم در مبارزه با این بیماری سربلند بیرون بیاییم.

گفتنی است : اهدای بسته های بهداشتی حفاظت شخصی به کادر بهداشتی مستقر در مراکز جامع سلامت شهر رشت در ایام تعطیلات نوروز نیز از سوی مجمع خیرین سلامت انجام شد./ب

شماره حساب: ۶۹۸۷۰۱۸۴۷

شماره کارت: ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۶۲۷۰۰

شماره شبا: ۴۷-۷۰۱۸-۰۶۹۸-۰۰۰۰-۱۰۰۰-۱۴۰۱۳۰ به نام مجمع خیرین سلامت استان گیلان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.