تاریخ انتشار : دوشنبه 4 فروردین 1399 - 18:45
کد خبر : 55063

نشست مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با روسای بیمارستانهای خصوصی استان

نشست مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با روسای بیمارستانهای خصوصی استان

جارستان: جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان گیلان با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان، جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه و روسای بیمارستانهای خصوصی استان برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ در این جلسه دکتر سالاری -رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

جارستان: جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا استان گیلان با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان، جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه و روسای بیمارستانهای خصوصی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ در این جلسه دکتر سالاری -رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تبریک سال نو و تقدیر از مشارکت بیمارستانهای خصوصی در مقابله با بحران کرونا گفت: در حال حاضر علیرغم تولید وسایل حفاظتی در کشور و واردات این اقلام، هنوز برخی از بیمارستانها با کمبود این تجهیزات مواجه هستند. بنابراین لازم است که در خصوص مدیریت توزیع عادلانه تجهیزات به ویژه در بیمارستانهای بخش خصوصی اقدامات لازم به عمل آید.

دکتر قربانی -نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان نیز با بیان اینکه بحران کرونا، تلاش و همت جامعه پزشکی و پرستاری را در زمینه خدمات رسانی به بیماران، بیش از پیش به همگان نشان داد، خاطرنشان کرد: در این راستا بیمارستانهای خصوصی استان در کنار دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مشارکت فعال و گسترده ای در زمینه بستری و درمان بیماران داشتند. بنابراین لازم است جهت رفع مشکلات و ایجاد تسهیلات لازم این مراکز تلاش کرد.

در ادامه روسای بیمارستانهای خصوصی استان به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند.

در پایان، در خصوص اختصاص بودجه و تجهیزات مورد نیاز بیمارستانهای خصوصی بر اساس هزینه کرد و میزان مشارکت آنها در بحران کرونا، بررسی مطالبات بیمارستانها از سازمانهای بیمه گر، انجام مجدد اعمال جراحی های الکتیو و توزیع عادلانه نیرو در این مراکز، تصمیماتی اتخاذ شد./ن

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.