تاریخ انتشار : دوشنبه 4 فروردین 1399 - 18:39
کد خبر : 55060

بارش باران و سیلاب در غرب گیلان خساراتی بر جای گذاشت

بارش باران و سیلاب در غرب گیلان خساراتی بر جای گذاشت

جارستان: مدیرکل بحران استانداری گیلان از وارد شدن خسارت هایی به برخی راههای روستای و واحدهای مسکونی در چندین روستا در شهرستان های تالش و آستارا خبر داد. رضا اسلامی عصر دوشنبه در این باره افزود : تا کنون براساس گزارش های رسیده از فرمانداری های شهرستان های استان؛ بارش شدید باران در شهرستان آستارا

جارستان: مدیرکل بحران استانداری گیلان از وارد شدن خسارت هایی به برخی راههای روستای و واحدهای مسکونی در چندین روستا در شهرستان های تالش و آستارا خبر داد.

رضا اسلامی عصر دوشنبه در این باره افزود : تا کنون براساس گزارش های رسیده از فرمانداری های شهرستان های استان؛ بارش شدید باران در شهرستان آستارا در روستای کانرود از توابع بخش لوندویل این شهرستان در سه نقطه خسارتی به راههای روستایی وارد کرد و موجب ریزش حاشیه جاده شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۰ واحد مسکونی واقع در شهرک بازنشستگان روستای سیب لی این شهرستان بر اثر طغیان رودخانه و وقوع سیلاب خسارت دید.

وی تصریح کرد: در بخش حویق شهرستان تالش نیز طغیان رودخانه و سیلاب بوقوع پیوست که خسارت هایی را در روستای ریک محله و بالا محله این شهرستان برجای گذاشت.

اسلامی گفت: خوشبختانه مصدوم و یا تلفاتی از وقوع این سیلاب ها در استان نداشته ایم.

در روز گذشته فقط ظرف سه ساعت ۳۵ میلیمتر در آستارا بارن بارید که حجم این بارشها طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهر به ۷۶.۵ میلیمتر رسیده است.

نقشه های هواشناسی نشان دهنده آسمان ابری با هوای مه آلود، بعضی نقاط بارندگی، گاهی وزش باد و در ارتفاعات بارش برف طی ۳۶ ساعت آینده است.

شهرستان های آستارا و تالش در غرب استان گیلان واقع شده اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.