تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 اسفند 1398 - 16:41
کد خبر : 54863

اوقاف گیلان سه هزار و ۶۵ بسته مواد غذایی بین نیازمندان توزیع کرد

اوقاف گیلان سه هزار و ۶۵ بسته مواد غذایی بین نیازمندان توزیع کرد

جارستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از توزیع سه هزار و ۶۵ بسته مواد غذایی و اقلام ضروری در آستانه نوروز در بین نیازمندان خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده روز چهارشنبه افزود: این بسته های غذایی و اقلام ضروری با اجرای طرح دست های مهربانی در آستانه فرا رسیدن سال نو

جارستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از توزیع سه هزار و ۶۵ بسته مواد غذایی و اقلام ضروری در آستانه نوروز در بین نیازمندان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده روز چهارشنبه افزود: این بسته های غذایی و اقلام ضروری با اجرای طرح دست های مهربانی در آستانه فرا رسیدن سال نو بین نیازمندان توزیع شد.

وی اظهار داشت: برای تهیه این بسته های معیشتی و حمایتی نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده که از محل کمک های خیرین و عواید موقوفات با نیات مرتبط تامین شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان خاطر نشان کرد: با کمک خیرین ۲۰۰ کیلو برنج در تالش و یک هزار کیلو پرتقال و کیوی بین نیازمندان رودسر توزیع شده است.

وی بیان داشت: به همت ادارات اوقاف سراسر گیلان از آغاز بسیج همگانی مبارزه با شیوع ویروس کرونا پنج هزار و ۶۶۵ بسته سلامتی شامل مواد شوینده و ضد عفونی کننده، ماسک و ژل ضد عفونی در مناطق محروم استان توزیع شده است./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.