تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اسفند 1398 - 16:29
کد خبر : 54715

با حمایت سازمان تامین اجتماعی؛ جشنواره فرهنگی آموزشی «کرونااُمید» ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود

با حمایت سازمان تامین اجتماعی؛ جشنواره فرهنگی آموزشی «کرونااُمید» ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود

جارستان: جشنواره “کروناامید” به همت موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه، شرکت انتشارات علمی و فرهنگی و موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی با هدف ارائه محتوای فرهنگی و آموزشی برای سرگرمی و افزایش نشاط کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود. به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، این جشنواره با حمایت سازمان تأمین‌اجتماعی و

جارستان: جشنواره “کروناامید” به همت موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه، شرکت انتشارات علمی و فرهنگی و موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی با هدف ارائه محتوای فرهنگی و آموزشی برای سرگرمی و افزایش نشاط کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، این جشنواره با حمایت سازمان تأمین‌اجتماعی و معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری گروهی از نویسندگان و فعالان فرهنگی و مطبوعاتی حوزه کودک و نوجوانان با هدف ارائه محتوای فرهنگی و آموزشی برای سرگرمی و افزایش نشاط کودکان و نوجوانان به‌ویژه در خانواده‌های مخاطب سازمان تأمین‌اجتماعی به واسطه شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، اجرا می‌شود.

این جشنواره در قالب ۶ بخش‌ با عناوین «داستان ناتمام»، « داستان یک عکس»، «معرفی کتاب»، «نقاشی و تصویرسازی»، «به چشم خودم» و «حالا که توی خونه‌ام چی بخونم» به روش تعاملی و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی از ۲۷ اسفند ۹۸ تا ۲۷ فروردین سال آینده برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق صفحه اینستاگرام کروناامید (https://www.instagram.com/coronaomid ) اطلاعات و اخبار بیشتر را دریافت و در بخش‌های مختلف این جشنواره شرکت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.