تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اسفند 1398 - 15:32
کد خبر : 54632

مدیرکل بهزیستی گیلان؛اجرای طرح آموزش و اهدای اقلام بهداشتی به کودکان کار و خیابان

مدیرکل بهزیستی گیلان؛اجرای طرح آموزش و اهدای اقلام بهداشتی به کودکان کار و خیابان

جارستان: مدیرکل بهزیستی گیلان از اجرای طرح آموزش و اهدای اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده برای کودکان کار و خیابان جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا در چند روز آینده خبر داد. دکترحسین نحوی نژاد، با اشاره به اجرای این طرح گفت: همکاران در اورژانس اجتماعی در سطح خیابان‌ها به کودکان کار و

جارستان: مدیرکل بهزیستی گیلان از اجرای طرح آموزش و اهدای اقلام بهداشتی و مواد ضد عفونی کننده برای کودکان کار و خیابان جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا در چند روز آینده خبر داد.

دکترحسین نحوی نژاد، با اشاره به اجرای این طرح گفت: همکاران در اورژانس اجتماعی در سطح خیابان‌ها به کودکان کار و خیابان آموزش‌های لازم را برای پیشگیری از ابتلا و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خواهند داد و جنبه‌های مختلف خطر برای این بیماری را گوشزد خواهند کرد.

وی افزود: همچنین در این طرح قرار است روش‌های پیشگیری و جلوگیری از آلودگی و گسترش ویروس به کودکان کار و خیابان آموزش داده شود.

به گفته مدیرکل بهزیستی گیلان در خلال این طرح، بسته‌های اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده برای استفاده شخصی این قشر در اختیارشان قرار داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح توسط همکاران در اورژانس اجتماعی و با همکاری فعالان سازمان‌های مردم نهاد فعال در امور کودکان کار و خیابان انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: این طرح با رویکرد کاهش آسیب و جلوگیری از افزایش شیوع و بروز بیماری کرونا ویروس درسطح استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا با توجه به وظیفه ذاتی سازمان و به تبع آن مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده،نسبت به آموزش خصوصا تلفنی و غیر حضوری یا مراجع به چهار راههای محل کارکودکان،جلب مشارکت جهت تهیه پکیج های بهداشتی و توزیع بین کودکان و توزیع تعدادی سبد کالا با کمک خیرین اقدام نموده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.