تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 - 20:43
کد خبر : 54594

افت دما و بارندگی تا آخر هفته در گیلان

افت دما و بارندگی تا آخر هفته در گیلان

جارستان: سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: از روز دوشنبه تا آخر هفته جاری با نفوذ تدریجی سامانه پرفشار آسمان استان ابری توام با مه، کاهش نسبی دما و بارندگی و وزش باد خواهد بود. مازیار غلامی عصر شنبه با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جریانات جنوبی

جارستان: سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: از روز دوشنبه تا آخر هفته جاری با نفوذ تدریجی سامانه پرفشار آسمان استان ابری توام با مه، کاهش نسبی دما و بارندگی و وزش باد خواهد بود.

مازیار غلامی عصر شنبه با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جریانات جنوبی از امروز در منطقه است، افزود : وزش باد جنوبی استان را در بر می گیرد و طی امروز و فردا (شنبه و یکشنبه) گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار، بارندگی پراکنده دور از انتظار نیست.

وی یادآورشد: از روز دوشنبه با نفوذ تدریجی سامانه پرفشار، شاهد کاهش نسبی دما در بعضی ساعات بارندگی و وزش باد را شاهدیم.

وی آسمان استان را برای فردا (یکشنبه) کمی تا نیمه ابری، مه آلود توام با کاهش نسبی دما، وزش باد، بعضی نقاط افزایش ابر و بارندگی پراکنده و برای روز دوشنبه قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، به تدریج بارندگی و وزش باد بویژه برای عصر و شب پیش بینی کرد.

غلامی گفت: طی شبانه روز گذشته رودبار با ۲۴ درجه سانتیگراد و دیلمان با هفت درجه سانتی گراد به ترتیب بیشترین و کمترین دمای را داشته اند.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای رشت نیز حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و در حداقل دمای ۱۰ درجه سانتی گراد را تجربه کرد./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.