تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 - 20:33
کد خبر : 54591

چهارمین جلسه کمیته سلامت شرکت گاز استان گیلان برگزار شد

چهارمین جلسه کمیته سلامت شرکت گاز استان گیلان برگزار شد

جارستان: چهارمین جلسه کمیته سلامت شرکت گاز استان گیلان به ریاست مدیرعامل و با حضور اعضای کمیته سلامت شرکت گاز برگزار شد. روابط عمومی گاز گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و سراسر دنیا از همه کارکنان درخواست نمود تا با رعایت کامل

جارستان: چهارمین جلسه کمیته سلامت شرکت گاز استان گیلان به ریاست مدیرعامل و با حضور اعضای کمیته سلامت شرکت گاز برگزار شد.

روابط عمومی گاز گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و سراسر دنیا از همه کارکنان درخواست نمود تا با رعایت کامل موارد بهداشتی و استفاده از وسایل پیشگیری نظیر ماسک، دستکش و …. مانع از گسترش این بیماری خطرناک شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار نمود: در مجموع همکاران و رانندگان ۸۷ نفر مشکوک به ابتلای به این ویروس بودند که از این میان۲۰ نفر شرایطی مشابه کرونا را داشتند که بحمدالله پس از مراقبت در منزل همه در حال بهبودی هستند.

مهندس اکبر تصریح کرد: همکارانی که پس از ابتلا، دوران قرنطینه را سپری نموده و به بهبودی کامل رسیده اند، در روزهای باقیمانده سال به اداره مراجعه نکنند.

وی با اشاره به تهیه و توزیع مواد ضدعفونی و وسایل بهداشتی نظیر ماسک و دستکش برای همه همکاران گفت: با پیگیری های فراوان توانسته ایم اقلام بهداشتی را تامین و توزیع نماییم.

همچنین در این جلسه صورتجلسه کمیته سلامت شرکت ملی گاز ایران شامل بندهایی نظیر لغو تمامی جلسات، شناسایی کارکنان مشکوک به بیماری کرونا و …. قرائت و در این خصوص بحث و تبادل نظر بعمل آمد.

مهندس اکبر با اشاره به لزوم توجه هر چه بیشتر به رعایت بهداشت فردی به همه همکاران توصیه مؤکد نمود تا در ایام تعطیلات نوروز از دید و بازدیدهای نوروزی و صله رحم اجتناب کرده و این کار بصورت غیرحضوری انجام پذیرد.

وی همچنین تاکید کرد هر گونه دید و بازدید نوروزی در اداره پس از تعطیلات، ممنوع می باشد و همکاران این سنت حسنه را در سال جدید بصورت تلفنی و یا از طریق فضای مجازی انجام دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه بار دیگر از همه مراجعین و مشترکین محترم درخواست نمود تا حتی الامکان از مراجعه حضوری به ادارات گاز خودداری نموده و راه های غیرحضوری مانند سایت، دفاتر پیشخوان، نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز و … نسبت به ثبت درخواست ها و خدمات مورد نیاز اقدام نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.