تاریخ انتشار : شنبه 24 اسفند 1398 - 18:47
کد خبر : 54579

فراخوان برای دریافت کمک های مردمی در حمایت از اقشار ضعیف در گیلان

فراخوان برای دریافت کمک های مردمی در حمایت از اقشار ضعیف در گیلان

جارستان: جمعیت هلال احمر گیلان در فراخوانی نحوه دریافت کمک های نقدی مردمی برای حمایت و مساعدت به اقشار و خانواده های کم بضاعت متاثر از ویروس کرونا را اعلام کرد. مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان روز شنبه در این باره گفت : هلال احمر بر اساس اهداف و رسالت تبیین شده در راستای تلاش

جارستان: جمعیت هلال احمر گیلان در فراخوانی نحوه دریافت کمک های نقدی مردمی برای حمایت و مساعدت به اقشار و خانواده های کم بضاعت متاثر از ویروس کرونا را اعلام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان روز شنبه در این باره گفت : هلال احمر بر اساس اهداف و رسالت تبیین شده در راستای تلاش برای تسکین آلام بشری و مسئولیت پذیری اجتماعی، اقدام به جمع آوری کمک های نقدی برای حمایت و مساعدت به اقشار کم برخوردار متاثر از شرایط کنونی جامعه و شیوع ویروس کرونا و نیز ارائه خدمات پشتیبانی به مراکز و نقاهتگاه های استان های مشخص از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا می کند.

مهدی ولی پور افزود : بنابراین از مردم نوعدوست استان گیلان درخواست می شود تا نسبت به ارسال کمک های نقدی از طریق شماره ها و اپلیکیشن های اعلام شده اقدام کنند.

وی اظهار داشت: شماره حساب ها به نام جمعیت هلال احمر شامل حساب جاری همه بانک ها به شماره ٩٩٩٩٩، به نام هلال احمر، بانک ملت به شماره کارت ٩٩٩۶- ٩٩٩٩- ٣٣٧٩- ۶١٠۴، حساب شبای بانک ملت ٩٩- ٠٩٩٩- ٠٠٠- ٠٠٠- ٠٠٠- ٠١٢٠- lR٩٢، کارت بانک رفاه به شماره ٩٧٣٠ – ۵٠٢۵- ۶٣١٨- ۵٨٩۴ به این منظور در نظرگرفته شده است.

ولی پور بیان داشت: ارسال از طریق USSD تلفن همراه به #١١٢* و پرداخت از طریق اپلیکیشن های ایوا با کد دستوری #١١٢* ٧٣٧* اپلیکیشن ٧٢۴ با کد دستوری #١١٢* ٧٢۴* ، پات با کد دستوری # ١١٢* ٧٨٨، آپ با کد دستوری # ۵١۵١ ٧٢٣، سکه با کد # ١١٢ ٧١٢، کیپاد با کد # ١١٢٧٢٠* و اپلیکیشن ٧٨٠ با کددستوری # ١١٢* ٧٨٠* امکان پذیر است./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.