تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اسفند 1398 - 21:58
کد خبر : 54492

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان: آموزش مجازی و استفاده از ظرفیت رسانه ملی به یک مطالبه اجتماعی تبدیل شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان: آموزش مجازی و استفاده از ظرفیت رسانه ملی به یک مطالبه اجتماعی تبدیل شده است

جارستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با توجه به تعطیلی مدارس در جلسات ستاد مدیریت استانی کرونا پیگیر بهره گیری از ظرفیت شبکه استانی صدا و سیما در آموزش از راه دور دانش آموزان خواهم بود. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نادر جهان

جارستان: مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با توجه به تعطیلی مدارس در جلسات ستاد مدیریت استانی کرونا پیگیر بهره گیری از ظرفیت شبکه استانی صدا و سیما در آموزش از راه دور دانش آموزان خواهم بود.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نادر جهان آرای در سومین جلسه ویدئو کنفرانس شورای معاونان استانها با وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی با اشاره به مستندسازی انجام شده در ایام شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: مقرر شده تا کلیه فعالیت های آموزش و پرورش در این ایام شامل: آموزش مجازی و اقدامات مقابله ای با کرونا به صورت دقیق جمع آوری و مستند سازی شود. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در بخش دیگری از سخنانش به در دسترس نبودن شبکه آموزش در برخی از نقاط استان اشاره کرد و گفت: در حال رایزنی با مسئولان هستیم تا ساعاتی از برنامه های شبکه استانی « باران » به پخش زنده و یا باز پخش برنامه های شبکه آموزش اختصاص یابد . جهان آرای با اشاره به تراکم بالای جمعیتی در استان گیلان خاطرنشان کرد: ضروری است در برنامه ریزی ها و تخصیص امکانات به این مولفه ها توجه شود. وی افزود: گیلان از لحاظ تراکم طبیعی جمعیتی در کشور مقام نخست را داراست و ضروری است با توجه به سالمند بودن بافت جمعیتی استان امکانات بیشتری به این استان به ویژه در زمینه پیشگیری از بیماری ها اختصاص یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تعطیلی مدارس در روزهای اخیر اظهار داشت: با توجه به تدریس ۷۰ درصد از محتوای آموزشی خاطرنشان کرد: ضروری است با توجه به شرایط حاضر، تقویم آموزشی به صورت منعطف اجرا شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.