تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اسفند 1398 - 13:53
کد خبر : 54470

مدیرکل کمیته امدادگیلان: باهمدلی گیلانیان کمک به جشن نیکوکاری به بیش از دومیلیارد تومان رسید

مدیرکل کمیته امدادگیلان: باهمدلی گیلانیان کمک به جشن نیکوکاری به بیش از دومیلیارد تومان رسید

جارستان: امسال جشن نیکوکاری به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در گیلان به صورت غیرحضوری برگزار شد و با همت و همدلی گیلانیان کمک به این جشن ملی برای شاد کردن دل نیازمندان در آستانه سال نو به دومیلیارد و ۶۰۰میلیون تومان رسید و کمک ها همچنان ادامه دارد. به گزارش سایت خبری کمیته

جارستان: امسال جشن نیکوکاری به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در گیلان به صورت غیرحضوری برگزار شد و با همت و همدلی گیلانیان کمک به این جشن ملی برای شاد کردن دل نیازمندان در آستانه سال نو به دومیلیارد و ۶۰۰میلیون تومان رسید و کمک ها همچنان ادامه دارد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، عباس اهرابی ، مدیرکل کمیته امدادگیلان با بیان اینکه هرساله جشن نیکوکاری با حضور پرشور مردم از ۱۴ تا ۱۶ اسفندماه و درپایگاه های کمیته های امداد سراسر کشور برگزار می شد گفت : امسال جشن نیکوکاری به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در گیلان به صورت غیرحضوری برگزار شد .

وی با قدردانی از کمک ها و همراهی مردم نیکوکار گیلان با نیازمندان در آستانه سال جدید افزود : با همت و همدلی گیلانیان کمک به جشن نیکوکاری برای شاد کردن دل نیازمندان در آستانه سال نو به دومیلیارد و ۶۰۰میلیون تومان رسید و کمک ها همچنان ادامه دارد.

اهرابی میزان کمک های نقدی گیلانیان به جشن نیکوکاری را ۲۰۰میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد : باقی مانده کمک ها به صورت غیر نقدی و در قالب کالاهایی همچون پوشاک و سایر لوازم ضروری است که به دلیل مراقبت های بهداشتی از نیکوکاران عزیز خواهشمندیم کمک های خود را به صورت نقدی از طریق روش های نوین پرداختی کمیته امداد اهداءکنند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق روش‌های نوین بی‌واسطه و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند تصریح کرد:

وی خاطرنشان کرد : مردم نیکوکار می توانند برای مشارکت در امور خیر به ویژه جشن نیکوکاری، کمک های خود را از طریق شماره گیری کد ۸۸۷۷۱# و یا مراجعه به سایت www.emdad.ir و همچنین شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴بانک ملی شعبه حشمت رشت و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ برای کمک به نیازمندان اهداء کنند.

شایسته ذکر است سامانه صدقه پیامکی کمیته امداد از طریق ارسال کد یک به سرشماره ۸۸۷۷ و وارد کردن کد ۰۱۳ همچون گذشته آماده دریافت کمک‌های هم وطنان عزیز برای کمک به نیازمندان است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.