تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اسفند 1398 - 12:55
کد خبر : 54464

تقدیر مدیرکل بهزیستی استان گیلان از همکاران واحد اداره پذیرش و هماهنگی گروه هدف

تقدیر مدیرکل بهزیستی استان گیلان از همکاران واحد اداره پذیرش و هماهنگی گروه هدف

جارستان: مدیرکل بهزیستی استان گیلان از همکاران واحد اداره پذیرش و هماهنگی گروه هدف جهت ارائه خدمات با رعایت نکات بهداشتی بدون وقفه و به نحوه احسنت تقدیر و قدردانی نمود . دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن بررسی وضعیت فعالیتهای پذیرش و هماهنگی، مراحل تشکیل پرونده و ارجاع پرونده به مراکز و مجتمع

جارستان: مدیرکل بهزیستی استان گیلان از همکاران واحد اداره پذیرش و هماهنگی گروه هدف جهت ارائه خدمات با رعایت نکات بهداشتی بدون وقفه و به نحوه احسنت تقدیر و قدردانی نمود .

دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن بررسی وضعیت فعالیتهای پذیرش و هماهنگی، مراحل تشکیل پرونده و ارجاع پرونده به مراکز و مجتمع های مددکاری و فرایند جاری، از ریاست و کارکنان اداره پذیرش و هماهنگی گروه هدف که علیرغم این شرایط بحرانی، ارائه خدمات به جامعه هدف را با رعایت نکات بهداشتی بدون وقفه و به نحوه احسنت انجام دادند تقدیر و قدردانی نمود .
وی همچنین از فعالیت‌های شبانه روزی کارشناسان و مددکاران اداره پذیرش و هماهنگی گفت: مددکاری با سختی‌های فراوانی همراه است که همکاران ساعی و پرتلاش پذیرش و هماهنگی این کار را به نحو شایسته انجام می‌دهند، اما متاسفانه این شغل با توجه به شرایط سخت کاری، در زمره مشاغل سخت محسوب نمی گردد.
دکتر نحوی نژاد افزود: مددکاری از لحظه آشنایی با مراجعه مددجو شروع می‌شود و تا توانمندسازی خانواده ادامه دارد که این مراحل کاری شامل پذیرش، بازدید از منزل، تشکیل پرونده الکترونیکی، پیگیری اعطای بسته‌های حمایتی عمومی و تخصصی و توانمندسازی در ابعاد مختلف فکری و اشتغال، معیشتی، درمانی و… می‌شود.
او با بیان اینکه از یک طرف کارشناسان و مددکاران واحد پذیرش و هماهنگی در صف جبهه خدمت رسانی هستند و اولین افرادی هستند که با مراجعین و مددجویان ارتباط مستقیم دارند و از طرف دیگر ویروس کرونا شایع شده است، تصریح کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خدمات این نهاد، همچنان به صورت حضوری انجام می‌پذیرد و همچنین مددجویان می‌توانند به‌جای مراجعه حضوری از خدمات الکترونیکی نیز بهره‌مند شوند.

وی افزود: با توجه به تأکیدات ستاد مبارزه با بیماری کرونا لازم است عموم متقاضیان از ترددهای غیرضروری و حضور در اماکن شلوغ و همچنین مراجعه حضوری پرهیز نموده و تا اعلام شرایط عادی، مطالبات خود را به صورت تلفنی و غیر حضوری دنبال نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.