تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اسفند 1398 - 12:44
کد خبر : 54425

تشخیص تقلبی بودن کالا با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷

تشخیص تقلبی بودن کالا با ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷

جارستان: مدیر روابط عمومی اداره کل استاندارد گیلان گفت: مردم برای اطمینان از معتبر بودن هر فرآورده کد ۱۰ رقمی درج شده زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی رایگان ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال و در کمترین زمان پاسخ دریافت کنند. محمد صدیق عربانی عصر سه شنبه با اشاره به احتمال تقلبی بودن برخی از الکل های

جارستان: مدیر روابط عمومی اداره کل استاندارد گیلان گفت: مردم برای اطمینان از معتبر بودن هر فرآورده کد ۱۰ رقمی درج شده زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی رایگان ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال و در کمترین زمان پاسخ دریافت کنند.

محمد صدیق عربانی عصر سه شنبه با اشاره به احتمال تقلبی بودن برخی از الکل های اتیلیک طبی موجود در بازار افزود: شهروندان باید دقت کنند که بر روی محصولات حتما نشان استاندارد و کد ۱۰ رقمی زیر آن حک شده باشد و در صورت مشکوک شدن به تقلبی بودن آن کالا ، کد ۱۰ رقمی را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند.

وی اظهار کرد: همچنین علاوه بر وظائف و ماموریتهای جاری به طور ویژه کارشناسان استاندارد در حال بررسی الکل های طبی موجود در مراکز توزیع و فروش بوده که در صورت مشاهده الکل های تقلبی و غیر استاندارد اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان نیز می توانند با ارسال اعداد مندرج در ذیل علامت استاندارد به سامانه پیامکی رایگان ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اعتبار و اصالت علامت استاندارد روی محصولات اطمینان حاصل نمایند.

مدیر روابط عمومی استاندارد گیلان ادامه داد: همچنین مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه مغایرت و یا تخلف، موضوع را با شماره تلفن گویای ۱۵۱۷ واحد رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد استان گیلان اطلاع دهند./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.