تاریخ انتشار : جمعه 16 اسفند 1398 - 19:14
کد خبر : 54228

تغییر خط تولید به نفع بیماران و هموطنان/ پیشتازی مهربانی بانوی لنگرودی

تغییر خط تولید به نفع بیماران و هموطنان/ پیشتازی مهربانی بانوی لنگرودی

جارستان: اینگونه است که معنای انسانیت و مهرورزی و درک شرایط مشق میشود و یک بانوی کارآفرین منفعت همنوعان رابر منفعت خود ترجیح می دهد. به گزارش سایت خبری کمیته امداد ، دومین روز از دهه مبارک فجر امسال بود که با همت و پشتکار و حمایت کمیته امداد گیلان توانست فروشگاه و نمایشگاه کالای

جارستان: اینگونه است که معنای انسانیت و مهرورزی و درک شرایط مشق میشود و یک بانوی کارآفرین منفعت همنوعان رابر منفعت خود ترجیح می دهد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد ، دومین روز از دهه مبارک فجر امسال بود که با همت و پشتکار و حمایت کمیته امداد گیلان توانست فروشگاه و نمایشگاه کالای خواب با نام دایکو را در لنگرود افتتاح کند .
او که زنی با انگیزه و اراده بود توانست در سال ۹۵ با دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی کمیته امداد چند عدد چرخ خیاطی خریداری کرده و با کمک چند کارگر شروع به کار کند.
طی سه سال توانست با تلاش و کوشش کارگاه کوچک خود را به یک کارگاه بزرگ با عنوان نمایشگاه و فروشگاه کالای خواب دایکو در شهرستان لنگرود تبدیل کند.
او در حال کار و تولید بود که خبر شیوع ویروس کرونا را شنید ، اما آن زمان آنقدرها هم جدی نبود و باعث نشد که از کار و تلاش دست بکشد.
خانم میدانی اما با گذشت مدت زمانِ نه چندان طولانی متوجه عمق ماجرا شد و تصمیم گرفت برای کمک به همنوعانش کاری انجام دهد.
او که به تازگی رضایتمندی خود را درخصوص تولید و فروش کالا اعلام کرده بود و میخواست تولیدش را به چندبرابر افزایش دهد اما با این اوصاف مهربانی و گذشت او پیشتاز این ماجرا شد و باعث شد تا او به فکر تغییر خط تولید خود بیفتد.
خانم میدانی حالا به تولید ماسک برای بیماران ، پزشکان ، پرستاران و هموطنان خود مشغول شده و تولید کالای خواب را متوقف کرده است.
او به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بُرِشِ ماسک ها را خودش در کارگاه انجام میدهد و خودش هم با حضور در درب منازل ده کارگرش به دستشان می رساند و کارگرها در منازل خود اقدام به دوخت ماسک ها می کنند.
او هم اکنون تولید ماسک را روزانه به هزار عدد افزایش داده و تاکید کرد که همه کارگرها با رعایت تمام موازین بهداشتی ماسک ها را میدوزند.
اینگونه است که معنای انسانیت و مهرورزی و درک شرایط مشق میشود و یک بانوی کارآفرین منفعت همنوعان خود رابر منفعت خود ترجیح می دهد.
عباس اهرابی ،مدیرکل کمیته امداد گیلان ضمن ابراز خرسندی از عمل پسندیده این بانوی کارآفرین از تلاش او برای کمک به مردم قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.