تاریخ انتشار : جمعه 16 اسفند 1398 - 11:54
کد خبر : 54209

برخورد با پزشکانی که مطب ها را بدون عذر موجه تعطیل کردند

برخورد با پزشکانی که مطب ها را بدون عذر موجه تعطیل کردند

جارستان: دبیر ستاد مقابله با کرونا درنظام پزشکی گیلان گفت: با پزشکانی که بدون عذر موجه مطب ها را تعطیل کردند، در صورت اثبات برخورد می شود. رضا قنبرپور پنجشنبه شب در گفت و گویی تلویزیونی افزود: سازمان نظام پرستاری پل ارتباطی بین جامعه پزشکی، ادارات و نهادهای دولتی در بحران است که تصمیمات را به

جارستان: دبیر ستاد مقابله با کرونا درنظام پزشکی گیلان گفت: با پزشکانی که بدون عذر موجه مطب ها را تعطیل کردند، در صورت اثبات برخورد می شود.

رضا قنبرپور پنجشنبه شب در گفت و گویی تلویزیونی افزود: سازمان نظام پرستاری پل ارتباطی بین جامعه پزشکی، ادارات و نهادهای دولتی در بحران است که تصمیمات را به جامعه پزشکی اعلام می کند.

وی اظهار داشت: پس از بحران بیماری کرونا به جامعه پزشکی اعلام شد که از هر گونه تعطیلی مطب ها بدون عذر خودداری کنند.

وی اضافه کرد: تعدادی از پزشکان در مراکز درمانی به صورت شبانه روزی مشغول به کار هستند، گروهی دیگر برای بیماران اورژانسی و جراحی ها فعالیت دارند، تعدادی هم به دلیل تماس با بیماران کرونایی یا خود مبتلا شدند و عده ای دیگر به علت کهولت سن و بیماری های زمینه ای باید از محیط دور باشند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا درنظام پزشکی گیلان خاطر نشان کرد: در این میان اگر پزشکانی بدون عذر موجه نسبت به تعطیلی مطب ها اقدام کرده باشند با آنان برخورد می شود./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.