تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1398 - 12:25
کد خبر : 54172

تلاش فعالان حوزه های درمانی کشور بویژه در مراکز تامین اجتماعی را ارج مینهیم

تلاش فعالان حوزه های درمانی کشور بویژه در مراکز تامین اجتماعی را ارج مینهیم

جارستان:روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان با صدور پیامی از خدمات پرستاران و پزشکان بویژه همکاران مراکز درمانی و بیمارستانی در مدیریت درمان سازمان قدردانی نمود .  در این پیام آمده است : امروز خط مقدم میدان مبارزه با ویروس کرونا در مراکز درمانی و بیمارستانی را انسانهایی شریف و از

جارستان:روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان با صدور پیامی از خدمات پرستاران و پزشکان بویژه همکاران مراکز درمانی و بیمارستانی در مدیریت درمان سازمان قدردانی نمود . 

در این پیام آمده است : امروز خط مقدم میدان مبارزه با ویروس کرونا در مراکز درمانی و بیمارستانی را انسانهایی شریف و از خود گذشته در لباس سفید پزشکی و پرستاری اداره مینمایند . ایثارگرانی که با گذشت و فداکاری بواسطه تعهد و ایمان به یگانه بی همتا مداوای بیماران را سرلوحه اهداف زندگی خود قرار داده اند .

پرستاران و پرشکان میهن عزیزمان اینک در آزمونی بزرگ پیشگامان حرکت در مسیر خدمت و حافظان و مدافعان حریم سلامت جامعه گردیده اند تا در اقدامی عمومی عشق ورزیدن به هم نوعان و انساندوستی در این شغل شریف را به شکلی متمایز تصویرگری نمایند . 

در این پیام با ارج نهادن به اقدامات و حضور شبانه روزی نیروهای درمانی در تمامی کشور بصورت ویژه از همکاران مدیریت درمان تشکر و قدردانی گردیده و برای یکایک آنان سلامتی و توفیق آرزو گردید . 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.