تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اسفند 1398 - 15:52
کد خبر : 54143

حال عابر بانک ها را خراب تر نکنیم

حال عابر بانک ها را خراب تر نکنیم

جارستان: این روز ها برای مبارزه با ویروس کرونا برخی به عنوان خیرخواهی اقدام به ضد عفونی دستگاه های عابر بانک با آب وایتکس می کنند که متاسفانه حال عابر بانک ها را خراب و دچار مشکل می کند . رئیس حوزه بانک ملی غرب گیلان در این باره اظهار داشت: ضد عفونی عابر بانک

جارستان: این روز ها برای مبارزه با ویروس کرونا برخی به عنوان خیرخواهی اقدام به ضد عفونی دستگاه های عابر بانک با آب وایتکس می کنند که متاسفانه حال عابر بانک ها را خراب و دچار مشکل می کند .

رئیس حوزه بانک ملی غرب گیلان در این باره اظهار داشت: ضد عفونی عابر بانک ها نیاز به مواد مخصوص خود دارد و از مردم می خواهیم صفحه کلید و مانیتور دستگاهها رو با آب و وایتکس ضد عفونی نکنند .
محسن جباری در ادامه افزود: هرچیزی به غیر از مواد مخصوص باعث خرابی دستگاهها شده و خدمات رسانی به شهروندان را دچار اختلال خواهد کرد .
وی با اشاره به اینکه مواد ضدعفونی در اختیار ما قرار دارد افزود: از شهروندان می خواهیم که نکات بهداشتی در رابطه مبارزه با ویروس کرونا را رعایت کنند و در صورت استفاده از عابر بانک ها ، از دستکش و یا دستمال کاغذی استفاده کنند و از اقدام به ضد عفونی دستگاه های عابر بانک خودداری کنند .
وی از آمادگی در اختیار قرار دادن دستگاه های کارت خوان الکترونیکی برای نانوایان خبر داد و افزود: نانوایان شهرستان های غرب گیلان صومعه سرا شفت فومن بخواهند کمتر از ۴۸ ساعت این کارت خوان ها در اختیارشان قرار می گیرد .

عباس احمدزاده یکی از شهروندان صومعه سرا به خبرنگار ما گفت: ضدعفونی عابربانک ها نیاز به تخصص خود دارد زیرا مانیتورها حساس و با آب وایتکس دچار اتصالی و مشکلات سخت افزاری می شود .
وی در ادامه افزود : بهتر است مردم از اپلیکیشین های خود بانک ها برای انتقال و خدمات بانکی استفاده کنند .
بابک کسمایی فر یکی از فعالان رسانه هم گفت :حرکت های خود جوش مردمی برای ضدعفونی کردن بدون تخصص لازم نباید توسط رسانه ها و برخی کانال ها تشویق شود .
وی افزود: برخی در فضای مجازی مردم را دچار عذاب وجدان می کنند که باید در تمام امور نقش آفرینی کنند در حالی که بهتر است قبل از شروع کاری اطلاعات تخصصی آن را بررسی کنیم .
حامد وطن دوست یکی از شهروندان صومعه سرا گفت : برای استفاده از عابر بانک ها از دستکش استفاده می کنم و بعد از استفاده کارت عابر را با پد الکلی ضد عفونی می کنم .

وی افزود: اینکه برخی بخواهند پشت عابر بانک ها بمانند و یا خود سرانه اقدام به ضدعفونی کنند کار نادرستی است و بیشتر متصدیان بانکی و شهروندان را دچار گرفتاری خواهد کرد .
استفاده از خدمات آنلاین بانک ها و اپلیکیشین ها و کارت خوان ها بهترین روش توصیه شده بانک ها و کارشناس امر برای مبارزه با ویروس کرونا است بهتر است نکات بهداشتی را با در خانه ماندن رعایت کنیم.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.