تاریخ انتشار : جمعه 9 اسفند 1398 - 19:54
کد خبر : 53952

کمیته تخصصی پیشگیری از بیماریهای تنفسی واگیر دار تشکیل جلسه داد

کمیته تخصصی پیشگیری از بیماریهای تنفسی واگیر دار تشکیل جلسه داد

جارستان: کمیته تخصصی پیشگیری از بیماریهای تنفسی واگیر دار با حضور مشاور ریاست دانشگاه در امور بهداشت و درمان و اعضای کمیته تشکیل جلسه داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ صبح امروز جمعه؛ کمیته تخصصی پیشگیری از بیماریهای تنفسی واگیر دار به ریاست دکتر نورصالحی- مشاور ریاست دانشگاه در امور

جارستان: کمیته تخصصی پیشگیری از بیماریهای تنفسی واگیر دار با حضور مشاور ریاست دانشگاه در امور بهداشت و درمان و اعضای کمیته تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ صبح امروز جمعه؛ کمیته تخصصی پیشگیری از بیماریهای تنفسی واگیر دار به ریاست دکتر نورصالحی- مشاور ریاست دانشگاه در امور بهداشت و درمان و با حضور نمایندگان معاونت های درمان، غذا و دارو، بهداشتی و حوزه های مدیریت پرستاری و مرکز مدیریت بحران در سالن اجلاس توسعه تشکیل جلسه داد.

در این جلسه، آمار بیماران بستری در مرکز دانشگاهی رازی رشت و سایر بیمارستانها مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین مقرر شد ویدیوکنفرانس آموزشی برای پزشکان متخصص درگیر درمان برای اجرای صحیح و هماهنگی پروتکل درمان لازم برگزار شود.

تعیین استانداردهای تجهیزات و ملزومات مصرفی و تحویل به مراکز عرضه خدمات در اسرع وقت و تامین داروهای مورد نیاز بیماران از دیگر مصوبات این جلسه بود./ن

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.