تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 22:15
کد خبر : 53876

تامین مواد ضدعفونی و بهداشتی موردنیاز مردم رشت توسط سپاه قدس گیلان

تامین مواد ضدعفونی و بهداشتی موردنیاز مردم رشت توسط سپاه قدس گیلان

جارستان: سپاه قدس گیلان مواد ضدعفونی و بهداشتی مورد نیاز مردم رشت را تامین می‌کند. فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان روز چهارشنبه اظهار داشت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در استان گیلان و لزوم مقابله با این ویروس، سپاه قدس گیلان با همکاری بسیج کارگری و یگان امنیتی امام علی(ع) این استان

جارستان: سپاه قدس گیلان مواد ضدعفونی و بهداشتی مورد نیاز مردم رشت را تامین می‌کند.

فرمانده یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه قدس گیلان روز چهارشنبه اظهار داشت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در استان گیلان و لزوم مقابله با این ویروس، سپاه قدس گیلان با همکاری بسیج کارگری و یگان امنیتی امام علی(ع) این استان اقدام به تامین مواد ضدعفونی و بهداشتی مورد نیاز مردم شهر رشت می‌کند.

سرهنگ پاسدار مجید دوهندو افزود: مردم نگران تامین مواد بهداشتی و ضدعفونی نباشند چون مواد بهداشتی و ضدعفونی مورد نیاز مردم به همت بسیج کارگری گیلان در قالب شیفت ایثار در حال تولید است و بسیجیان گیلانی بسته‌های بهداشتی را پس از ثبت درخواست به درب منازل هم استانی‌ ها می‌رسانند.

وی ادامه داد: ساکنان شهر رشت می‌توانند با تماس با شماره‌های ۳۳۱۴۲۸۲۴ و ۰۹۱۱۱۳۷۵۸۱۶ درخواست خود را برای دریافت بسته‌های بهداشتی ثبت کنند تا بسیجیان ما این بسته‌ها را درب منزل به آن‌ ها تحویل دهند.

فرمانده یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه قدس گیلان بیان کرد: این بسته‌ها شامل دستمال مرطوب، مایع ضدعفونی کننده و پد الکلی به ارزش ۸۰۰ هزار ریال است که ۳۰۰ هزار ریال آن توسط سپاه قدس گیلان پرداخت می‌شود و مابقی نیز، توسط درخواست کنندگان پرداخت خواهد شد./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.