تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 اسفند 1398 - 11:19
کد خبر : 53849

لغو بازدیدهای گروهی در موزه های گیلان

لغو بازدیدهای گروهی در موزه های گیلان

جارستان: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان اعلام کرد: پذیرش بازدیدهای گروهی در موزه‌ها و مراکز گردشگری دولتی و خصوصی استان بنا به تصمیم کشوری انجام نمی شود. شهرود امیرانتخابی روز چهارشنبه در این مورد افزود: این تصمیم بدلیل پیشگیری از شیوع کرونا ویروس اتخاذ شده و تا اطلاع بعدی اجرایی است. وی

جارستان: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان اعلام کرد: پذیرش بازدیدهای گروهی در موزه‌ها و مراکز گردشگری دولتی و خصوصی استان بنا به تصمیم کشوری انجام نمی شود.

شهرود امیرانتخابی روز چهارشنبه در این مورد افزود: این تصمیم بدلیل پیشگیری از شیوع کرونا ویروس اتخاذ شده و تا اطلاع بعدی اجرایی است.
وی اظهار داشت : رعایت دقیق پروتکل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پیشگیری از شیوع این بیماری به کلیه موزه‌ها اعم از دولتی و خصوصی، مراکز تاریخی و فرهنگی، پایگاه‌های ملی و جهانی، مراکز گردشگری و سایر زیرمجموعه‌های ذی‌ربط به صورت کشوری اعلام شده و موزه ها و مکان های گردشگری و خصوصی از پذیرش بازدیدهای گروهی اعم از دانش‌آموزی، دانشجویی و … منع شده اند.
امیرانتخابی گفت : تمهیدات لازم برای عوامل و کارکنان مجموعه‌های یادشده در نظر گرفته و نسبت به نصب علائم هشدار دهنده برای بازدیدکنندگان اقدام شده است.
گنجینه رشت، موزه میراث روستایی گیلان، موزه فومن و موزه تاریخ چای ایران (لاهیجان) از جمله موزه های تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان است.
علاوه بر اینها، موزه نظامی نیروی دریایی بندرانزلی، نگارسرای امامزاده عون ماسوله، موزه اسناد تاریخی رودبار، فرهنگ و تمدن حکیم نظامی آستارا، قلعه رودخان، فرهاد شرفی ماسوله، عشایری سوباتان، تحقیقات علوم شیلاتی و فنون دریایی دکتر کیوان، خانه درزی ماسوله علوم کشاورزی و منابع طبیعی و موزه تحقیقات بین المللی تاسماهیان از دیگر موزه های گیلان است./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.