تاریخ انتشار : شنبه 3 اسفند 1398 - 22:49
کد خبر : 53784

طبق اعلام ستاد انتخابات گیلان؛ منتخبین مردم استان گیلان در مجلس یازدهم مشخص شد

طبق اعلام ستاد انتخابات گیلان؛ منتخبین مردم استان گیلان در مجلس یازدهم مشخص شد

جارستان: طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، منتخبین مردم استان گیلان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ طبق اعلام ستاد انتخابات کشور؛ احمد دنیامالی با ۱۶ هزار و ۷۳۵ رأی از تعداد ۳۴ هزار و ۱۲۱ آراء صحیح به عنوان منتخب مردم شهرستان بندرانزلی در یازدهمین

جارستان: طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، منتخبین مردم استان گیلان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ طبق اعلام ستاد انتخابات کشور؛

احمد دنیامالی با ۱۶ هزار و ۷۳۵ رأی از تعداد ۳۴ هزار و ۱۲۱ آراء صحیح به عنوان منتخب مردم شهرستان بندرانزلی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شده است.

مهرداد گودرزوند چگینی با ۱۶هزار و ۱۹۹ رای از مجموع ۵۱هزار و ۹۰۵ رای صحیح به عنوان منتخب مردم شهرستان رودبار در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شده است.

محمدصفری ملک میان با ۲۵ هزار و ۴۷۴ رأی از تعداد  ۷۸ هزار و ۶۲۴ رای صحیح به عنوان منتخب مردم شهرستان های رودسر و املش در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شده است.

غلامرضا مرحباء با ۱۴هزار و ۸۳۴ رای از ۴۱ هزار و ۱۸ رای صحیح به عنوان منتخب مردم شهرستان آستارا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شده است.

محمّدعلی رمضانی دستک با ۱۳ هزار و ۹۴۸ رأی از تعداد  ۳۶ هزار و ۷۶۳ رأی صحیح به عنوان منتخب مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شده است.

کاظم دلخوش اباتری با ۲۸ هزار و ۱۷۶ رأی از تعداد  ۵۳ هزار و ۷۸۷ رای صحیح به عنوان منتخب مردم شهرستان صومعه‌سرا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شده است.

حسن محمدیاری با ۳۰ هزار و ۸۲۷  رأی از تعداد  ۱۲۶ هزار و ۷۹۴ رای صحیح به عنوان منتخب مردم شهرستان های طوالش، رضوانشهر و ماسال در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شده است.

جبار کوچکی نژاد با ۵۰ هزار و ۶۸۵ رأی، سیدعلی آقازاده دافساری با ۴۷ هزار و ۵۷ رأی و محمدرضا احمدی با ۳۳ هزار و ۹۹۲ رأی از مجموع ۱۶۲ هزار و ۵۶۲ آراء صحیح، به عنوان منتخبان مردم شهرستان رشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شدند.

رسول فرخی میکال با ۱۸ هزار و ۶۲۰ رأی از تعداد  ۶۰ هزار و ۶۴۲ رای صحیح به عنوان منتخب مردم شهرستان های لاهیجان  و سیاهکل در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شده است.

خلیل بهروزی فر به عنوان منتخب مردم فومن و شفت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شده است.

پرویز محمدنژاد قاضی محله با ۲۲ هزار و ۶۳۳‪ رأی از ۵۵ هزار و ۵٨  آراء صحیح به عنوان منتخب مردم شهرستان لنگرود در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.