تاریخ انتشار : جمعه 2 اسفند 1398 - 19:03
کد خبر : 53756

مسئول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات گیلان: مردم در آرامش و امنیت در حال رأی دادن هستند

مسئول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات گیلان: مردم در آرامش و امنیت در حال رأی دادن هستند

جارستان: مسئول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات گیلان گفت : مردم در سراسر استان، با آرامش و امنیت در حال رأی دادن هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ رضا جمشیدی امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اینکه کمیته حراست و استعلامات این ستاد در سه بخش

جارستان: مسئول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات گیلان گفت : مردم در سراسر استان، با آرامش و امنیت در حال رأی دادن هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ رضا جمشیدی امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اینکه کمیته حراست و استعلامات این ستاد در سه بخش قبل، حین و بعد انتخابات فعال بوده ، اظهار کرد: چگونگی اقدامات در این کمیته بر اساس دستور العمل ها پیگیری شده است.
وی ادامه داد: در بحث توزیع ملزومات و اخذ از انبارهای مرکزی وزارت کشور با همکاری نظارت و پشتیبانی اقدامات لازم انجام شده است.
وی افزود: در زمان ثبت نام برای ۴۶۷ داوطلب ثبت نامی، یک هزار و ۸۶۸ استعلام از مراجع چهارگانه انجام شد که در راستای صیانت از آن نهایت دقت از سوی همکاری این کمیته انجام شده است.
مسئول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات گیلان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در خصوص صیانت، سلامت، امنیت و مشارکت مردم ادامه داد: با توجه به رصدهای صورت گرفته ، خوشبختانه هیچ نگرانی وجود ندارد و مردم در آرامش و امنیت در حال رأی دادن هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.