تاریخ انتشار : جمعه 2 اسفند 1398 - 18:59
کد خبر : 53753

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان خبرداد؛ تمدید فرآیند رأی گیری در تمامی شعب گیلان به مدت دوساعت

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان خبرداد؛ تمدید فرآیند رأی گیری در تمامی شعب گیلان به مدت دوساعت

جارستان: رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: براساس درخواست استاندار گیلان از وزیر کشور، فرآیند رأی گیری در تمامی شعب استان فعلاً به مدت دو ساعت تمدید شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ محمود قاسم نژاد در گفت و گو با خبرنگاران به استقبال پرشور مردم برای مشارکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس

جارستان: رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: براساس درخواست استاندار گیلان از وزیر کشور، فرآیند رأی گیری در تمامی شعب استان فعلاً به مدت دو ساعت تمدید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ محمود قاسم نژاد در گفت و گو با خبرنگاران به استقبال پرشور مردم برای مشارکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: باتوجه به درخواست فرمانداران مبنی بر تمدید زمان رأی گیری، با درخواست استاندار گیلان از وزیر کشور، فرآیند رأی گیری در تمامی شعب استان، فعلاً دو ساعت تمدید شد.

وی اظهار کرد: باتوجه به تعداد افراد حاضر در شعب و افزایش میزان حضور مردم در ساعات پایانی، احتمال تمدید مجدد نیز وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه براساس رصد آمار سامانه جامع انتخابات حضور مردم از ساعات اولیه عصر نسبت به صبح بیشتر است، افزود: به منظور جلوگیری از ایجاد ازدحام در شعب اخذ رأی، طی مدت زمان پایانی، تقاضای ما از مردم گرانقدر استان این است که هر چه زودتر به پای صندوق ها بروند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه برخی افراد سودجو در زمان های پایانی انتخابات احتمال انجام تخلفاتی از قبیل خرید و فروش رأی وجود دارد، اظهار کرد: بازرسان، ناظران، عوامل انتظامی و کلیه عزیزانی که در حوزه نظارت و امنیت انتخابات فعالیت می‌کنند نظارت بیشتر روی این افراد داشته باشند تا انتخابات سالمی را در کنار شور مردمی شاهد باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.