تاریخ انتشار : جمعه 2 اسفند 1398 - 16:06
کد خبر : 53747

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات گیلان؛ پیش بینی تمهیدات لازم برای اخذ رأی از ساکنان مناطق سخت گذر

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات گیلان؛ پیش بینی تمهیدات لازم برای اخذ رأی از ساکنان مناطق سخت گذر

جارستان: مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات گیلان در جمع خبرنگاران گفت: تمهیدات لازم برای اخذ رأی از ساکنان مناطق سخت گذر پیش بینی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ کیمیا تنهایی صبح جمعه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات گیلان، با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های برگزاری انتخابات تأمین نیروی

جارستان: مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات گیلان در جمع خبرنگاران گفت: تمهیدات لازم برای اخذ رأی از ساکنان مناطق سخت گذر پیش بینی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ کیمیا تنهایی صبح جمعه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات گیلان، با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های برگزاری انتخابات تأمین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات است، گفت: از ماه‌‌ها قبل، برنامه ریزی های لازم جهت تأمین منابع و ملزومات برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان گیلان پیش بینی شد.
وی تامین خودرو و منابع انسانی را بخشی از وظایف کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان خواند و با اشاره به وجود مناطق سخت گذر در گیلان و لزوم تأمین ملزومات برگزاری انتخابات در این مناطق، اظهار کرد: ۳۴۵ شعبه اخذ رأی گیلان به صورت سیار تعبیه شده که علاوه بر مناطق کم جمعیت و اماکن خاص همچون بیمارستان ها ، در مناطق سخت گذر هم استقرار خواهد داشت.
مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات گیلان افزود: در بین شهرستان های استان ، بیشترین صندوق‌ اخذ رأی سیار به شهرستان رودبار تعلق دارد.
وی با بیان اینکه در حوزه تامین نیروی انسانی از دستگاه‌های اجرایی استان استعلام شده، به مقوله آموزش عوامل برگزاری انتخابات اشاره و تصریح کرد: در این دوره از برگزاری انتخابات موضوع آموزش بیش از پیش مورد توجه ستاد انتخابات استان قرار گرفت تا علاوه بر امنیت و سلامت انتخابات ، شاهد بروز کمترین خطا در این رویداد بزرگ ملی باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.