تاریخ انتشار : دوشنبه 28 بهمن 1398 - 13:02
کد خبر : 53514

توزیع ۵۲ هزار عدد آب معدنی و آب بسته بندی در روستاهای درگیر برف گیلان

توزیع ۵۲ هزار عدد آب معدنی و آب بسته بندی در روستاهای درگیر برف گیلان

جارستان: ۵۲ هزار عدد آب معدنی و آب بسته بندی در روستاهای درگیر برف گیلان توزیع شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان امروز گفت: به دنبال بارش سنگین برف و قطع برق و آب تعدادی از روستاهای استان در روزهای گذشته، به منظور تامین موقت آب آشامیدنی این روستاها ۴۲ هزار عدد آب

جارستان: ۵۲ هزار عدد آب معدنی و آب بسته بندی در روستاهای درگیر برف گیلان توزیع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان امروز گفت: به دنبال بارش سنگین برف و قطع برق و آب تعدادی از روستاهای استان در روزهای گذشته، به منظور تامین موقت آب آشامیدنی این روستاها ۴۲ هزار عدد آب معدنی ۱.۵ لیتری و ۱۰ هزار عدد آب بسته بندی یک لیتری بین روستاییان توزیع شد.

محب علی رنج ور افزود: آب های معدنی و بسته بندی در روستاهای درگیر برف شهرستان های رودسر، لنگرود، املش، سیاهکل، فومن، رضوانشهر، رودبار و بندرانزلی توزیع شد.

وی تصریح کرد: شرکت آبفار گیلان در شرایط اضطراری، با دارا بودن دستگاه های تولید و بسته بندی آب در دو مجتمع آبرسانی سرداران شهید فومن و شهید خوش سیرت آستانه اشرفیه، آب های بسته بندی یک لیتری را تولید و در روستاهای هدف توزیع می کند.

رنج ور خاطرنشان کرد: در برف هفته گذشته به دلیل قطعی برق روستاها، ۶۴ هزار خانوار در ۴۰۸ روستای گیلان با قطعی آب شرب مواجه شدند که بیش از یکصد نفر در قالب ۳۷ اکیپ بطور شبانه روزی برای برقراری آب شرب این روستاها تلاش کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.