تاریخ انتشار : یکشنبه 27 بهمن 1398 - 21:09
کد خبر : 53464

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد: اخبار منتشره در خصوص ابتلا به ویروس کرونا در کشور و گیلان شایعه است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد: اخبار منتشره در خصوص ابتلا به ویروس کرونا در کشور و گیلان شایعه است

جارستان: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان شایعات منتشره در برخی فضاهای مجازی در خصوص ابتلا به ویروس کرونا در کشور و گیلان را رد کرد. دکتر فردین مهرابیان- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی گفت و گوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا) گفت: خوشبختانه تا این لحظه

جارستان: معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان شایعات منتشره در برخی فضاهای مجازی در خصوص ابتلا به ویروس کرونا در کشور و گیلان را رد کرد.

دکتر فردین مهرابیان- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی گفت و گوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا) گفت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ موردی از ابتلا به کرونا ویروس جدید در کشور و استان گیلان نداشتیم.

وی با بیان اینکه پرسنل معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بویژه در پایانه های مرزی زمینی و دریایی به رصد و پایش مستمر مراقبتی مشغول می باشند، شایعات منتشره در برخی فضاهای مجازی را رد کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پایان، رعایت موازین و نکات بهداشتی به منظور پیشگیری از بیماری های تنفسی ویروسی را حائز اهمیت دانست و شستشوی مرتب دست ها با آب و صابون را بعنوان یکی از مهم ترین اصول پیشگیری مورد تاکید قرار داد./ص

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.