تاریخ انتشار : یکشنبه 27 بهمن 1398 - 18:22
کد خبر : 53455

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان: رشد ۷/۲ درصدی بیمه شدگان مشاغل آزاد در تامین اجتماعی گیلان

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان: رشد ۷/۲ درصدی بیمه شدگان مشاغل آزاد در تامین اجتماعی گیلان

جارستان: تعداد بیمه شدگان استان در گروههای اختیاری و مشاغل آزاد در سالجاری با ۵۰۰۰ نفر افزایش همراه بوده است. محمد موافق سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر افزود : در پایان سال ۹۷ تعداد بیمه شدگان گروه مشاغل آزاد در تامین اجتماعی گیلان ۶۳۹۴۲ نفر بوده است که این رقم

جارستان: تعداد بیمه شدگان استان در گروههای اختیاری و مشاغل آزاد در سالجاری با ۵۰۰۰ نفر افزایش همراه بوده است.
محمد موافق سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر افزود : در پایان سال ۹۷ تعداد بیمه شدگان گروه مشاغل آزاد در تامین اجتماعی گیلان ۶۳۹۴۲ نفر بوده است که این رقم در آذرماه با رشدی ۷/۲ درصدی به ۶۸۵۸۸ نفر رسیده است.

ایشان با بیان اینکه تنها در یک ماهه آذر شاهد رشد یک درصدی در این شاخص بیمه ای یعنی رشد بیمه شدگان مشاغل آزاد بوده ایم اظهار داشت : در آذرماه امسال تعداد بیمه شدگان مشاغل آزاد از ۶۷۸۹۷ نفر به ۶۸۵۸۸ نفر رسید.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به ملحق گردیدن حدود ۵۰۰۰ بیمه شده اختیاری و مشاغل آزاد در نه ماهه لغایت آذرماه سالجاری به جرگه بیمه شدگان تامین اجتماعی ، اذعان داشت : از ابتدای دیماه طرح ویژه این اداره کل بمنظور جذب علاقمندان در این گروهها و همچنین شناسایی افراد فاقد بیمه در کارگاهها با استفاده از ارسال پیامک به سامانه استانی تامین اجتماعی گیلان آغاز گردید که انتظار داریم بازخوردهای آن در آمار ماههای آتی محسوس باشد.

محمد موافق همچنین تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان در پایان آذرماه را ۱۳۱۶۹۳ نفر بیان و اظهار داشت : افزایش ۶۳۰ نفر مستمری بگیر در طی ماه آذر بیانگر رشد روزانه ۲۱ نفر در استان میباشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.