تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1398 - 20:41
کد خبر : 53370

یخبندان صبحگاهی در برخی مناطق و کاهش ابر تا فردا

یخبندان صبحگاهی در برخی مناطق و کاهش ابر تا فردا

جارستان: سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: به تدریج از اواخر وقت امروز کاهش ابر و برای صبح فردا در بعضی مناطق استان یخبندان مورد انتظار است. مازیار غلامی عصر جمعه در این باره افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه سرد و بارشی در منطقه است؛ بنابراین طی

جارستان: سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: به تدریج از اواخر وقت امروز کاهش ابر و برای صبح فردا در بعضی مناطق استان یخبندان مورد انتظار است.

مازیار غلامی عصر جمعه در این باره افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه سرد و بارشی در منطقه است؛ بنابراین طی امروز ابرناکی و مه آلود بودن هوا، کاهش دما، بعضی ساعات بارندگی و وزش باد و همچنین در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: به تدریج از اواخر وقت جمعه کاهش ابر و برای صبح شنبه در بعضی مناطق یخبندان مورد انتظار است؛ ضمن انکه از اواخر وقت یکشنبه با ورود سامانه بارشی دوباره شرایط برای بارندگی، وزش باد، کاهش دما و بارش برف در ارتفاعات و دامنه ها فراهم می شود.

غلامی بیان کرد: بیشترین و کمترین دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب آستارا و منجیل با ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و ماسوله با یک درجه سانتی گراد بالای صفر بوده است.

سرپرست پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای رشت نیز طی شبانه روز گذشته پنج و دو درجه سانتی گراد بالای صفر ثبت شده است./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.