تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1398 - 11:17
کد خبر : 53351

شرکت گاز استان گیلان از برف سنگین ۹۸ هم سربلند بیرون آمد

شرکت گاز استان گیلان از برف سنگین ۹۸ هم سربلند بیرون آمد

جارستان: شرکت گاز استان گیلان توانست با پایدار نگاه داشتن جریان گاز یک میلیون و هشتاد هزار مشترک استان، همانند سال های گذشته از برف سنگین امسال نیز به سلامت عبور نماید. روابط عمومی گاز گیلان  – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام اینکه هم اکنون جریان گاز همه یک میلیون و ۸۰

جارستان: شرکت گاز استان گیلان توانست با پایدار نگاه داشتن جریان گاز یک میلیون و هشتاد هزار مشترک استان، همانند سال های گذشته از برف سنگین امسال نیز به سلامت عبور نماید.

روابط عمومی گاز گیلان  – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام اینکه هم اکنون جریان گاز همه یک میلیون و ۸۰ هزار مشترک گاز در استان برقرار است، گفت: پس از اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود برف و سرما به استان، روز شنبه ۱۹ بهمن جلسه کمیته مدیریت بحران در شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

مهندس اکبر ادامه داد: در این جلسه برنامه ریزی لازم برای مقابله با شرایط سخت بعمل آمد و مقرر شد کلیه نیروهای عملیاتی شرکت در حالت آماده باش قرار گرفته و بصورت شبانه روزی در محل کار خود حضور داشته باشند.

وی اظهار داشت: برف و سرمای شدید سبب شد تا مصرف گاز در گیلان به بیش از ۲۹ میلیون مترمکعب در روز افزایش یابد که از این میزان ۲۵.۶ مربوط به بخش غیرنیروگاهی و مابقی متعلق به نیروگاه های استان می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه این حجم مصرف گاز بالاترین میزان ثبت شده در سال جاری می باشد، اظهار داشت:  علیرغم افزایش شدید مصرف گاز در زمان بارش برف، با تمهیدات فراهم شده بحمدالله شاهد افت فشار گاز در استان نبودیم.

مهندس اکبر گفت: بارش سنگین برف سبب قطعی های موردی به دلیل ریزش دیوار و برخورد خودروها به تاسیسات گاز شد که همکارانم نسبت به رفع آن اقدام نمودند.

وی همچنین از همکاری شایسته صدا و سیما و رسانه های مکتوب و مجازی در خصوص اشاعه مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی و نیز اطلاع رسانی مستمر اخبار و اطلاعیه های شرکت گاز تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه ضمن تشکر از همه همکاران بویژه نیروهای عملیاتی که بصورت شبانه روزی برای استمرار و پایداری جریان گاز فعالیت کردند، اظهار نمود: شرکت گاز با برنامه ریزی درست و آمادگی کامل به استقبال برف امسال رفت و همانند برف سنگین سال های ۸۳، ۸۶، ۹۲ و ۱۳۹۵ توانست از این آزمون نیز سربلند بیرون آید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.