تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 19:12
کد خبر : 53322

بیانیه جمشیدرسایی پس ازرد صلاحیت درانتخابات مجلس

بیانیه جمشیدرسایی پس ازرد صلاحیت درانتخابات مجلس

بسمه تعالی و من یتوکل علی الله فهو حسبه و هر که بر خدا توکل کند خدا او را کفایت خواهد کرد مردم شریف و فرهیخته شهرستان رشت حمد و سپاس خدای بزرگ را که هر چه خوبی است از اوست . درود می فرستم به روح امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ،

بسمه تعالی
و من یتوکل علی الله فهو حسبه
و هر که بر خدا توکل کند خدا او را کفایت خواهد کرد

مردم شریف و فرهیخته شهرستان رشت

حمد و سپاس خدای بزرگ را که هر چه خوبی است از اوست .
درود می فرستم به روح امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ، سلام بر شما مردم قهرمان، مظلوم و صبور
در آستانه ورود به چهل و دومین سال انقلاب اسلامی قرار داریم و آزمون بزرگ دیگری پیش روی مسئولین کشور و مردم عزیز ایران اسلامی قرار دارد، مقرر است انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سالجاری برگزار گردد .
از چند ماه قبل اینجانب جهت حضور در عرصه انتخابات به عنوان کاندیدا اعلام آمادگی کردم و با توکل به خدا و همراهی برخی دوستان تلاش کردیم تا اقشار مختلف مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنیم .
متاسفانه در فرآیند بررسی صلاحیت ها علیرغم پیگیریهای انجام شده در مراحل مختلف صلاحیت بنده با بهانه های واهی و دلایلی که به نظرم غیرمنطقی و خارج از چارچوب قانون بود تایید نشد، لذا امکان حضور در این انتخابات به عنوان کاندیدای شما مردم رشت برایم فراهم نگردید و این حق مسلم که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری حق الناس است از من سلب شد. قطعا اینجانب بابت این ظلم و بی عدالتی گذشت نخواهم کرد و روز قیامت در پیشگاه حضرت حق از تمامی افرادی که در این مسیر دخیل و سهیم بودند شکایت می کنم. اما در تبعیت از قانون به این تصمیم تمکین می کنم و از همه شهروندان شهرستان رشت می خواهم در انتخابات دوم اسفند ماه حضوری فعال و تاثیرگذار داشته باشند و از حق انتخاب خود استفاده نمایند.
در این خصوص موارد زیر را به استحضار می رسانم .
۱ – ضمن احترام به همه کاندیداها از آنان می خواهم با رعایت قانون در گام نخست، جهت افزایش حضور اقشار مختلف مردم تلاش کنند و به منظور جلب آراء از اقدامات تخریبی (نسبت به دیگر کاندیداها و سایر مسئولان) و خلاف قانون، خودداری کنند. نظرات خود را در خصوص اولویتهای مشکلات مردم رشت و مسائل کلان کشور مطرح و راه حلهای پیشنهادی جهت رفع آنها را بیان کنند و از جمله به چگونگی ارتباط خود با مردم پس از انتخاب شدن بپردازند .

۲ – از مردم عزیز و فهیم شهرستان رشت می خواهم که بر اساس ملاکها و معیارهای اصلی انتخاب نمایندگان از جمله :
الف ) امانتداری و پاکدستی که در زندگی گذشته کاندیدا باید به وضوح قابل مشاهده باشد.

ب ) شفافیت در بیان آراء و نظرات ، مواضع و مسائل مالی ( اعلام دارایی ها و هزینه های انتخاباتی)

ج ) صراحت و شجاعت مناسب جهت پیگیری مطالبات به حق مردم

د ) کارآیی و کارآمدی جهت حضور در مجلس (این ویژگی بر اساس عملکرد و اقدامات سالهای قبل کاندیداها در مسئولیتهای مختلف قابل ارزیابی است) ِ

به دنبال کاندیدای اصلح باشند و دقت نمایند که مجلس در انتخاب وزراء و نظارت بر عملکرد مسئولان نقش اصلی و اساسی دارد .

۳ – اینجانب نیز بر اساس ملاکها و معیارهای مذکور و با نظر و مشورت مجموعه ای از دوستانم که چند صد نفر هستند و طی ماههای گذشته مفتخر به یاری و همراهی آنان بودم، تصمیم خواهم گرفت و نظر نهایی جمعی را در روزهای آینده از طریق صفحه اینستاگرام jamshidrasaei و سایت رسمی اینجانب به آدرس www.jamshidrasaei.ir اعلام خواهم کرد .

توفیق و سربلندی ملت بزرگ ایران در تمامی عرصه ها را از خداوند متعال خواستارم .
جمشید رسایی
بیست و سوم بهمن ماه یکهزار و سیصد و نود و هشت .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.