تاریخ انتشار : یکشنبه 20 بهمن 1398 - 16:53
کد خبر : 53276

آمادگی ۶۲ پایگاه شهری و جاده ای ۱۱۵ گیلان برای خدمات رسانی

آمادگی ۶۲ پایگاه شهری و جاده ای ۱۱۵ گیلان برای خدمات رسانی

جارستان: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان از آمادگی ۶۲ پایگاه شهری و جاده ای این مرکز برای خدمات رسانی در صورت بارش احتمالی برف خبر داد. پیمان اسدی روز یکشنبه با بیان اینکه ۱۳۸ دستگاه آمبولانس با تجهیزات و امکانات لازم آماده شده است ، افزود: علاوه بر خودروهای اورژانس، ۱۸

جارستان: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان از آمادگی ۶۲ پایگاه شهری و جاده ای این مرکز برای خدمات رسانی در صورت بارش احتمالی برف خبر داد.

پیمان اسدی روز یکشنبه با بیان اینکه ۱۳۸ دستگاه آمبولانس با تجهیزات و امکانات لازم آماده شده است ، افزود: علاوه بر خودروهای اورژانس، ۱۸ دستگاه آمبولانس ۲ دیفرانسیل نیز برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در صورت بارش برف آماده شده است.

وی اظهار داشت: ۴۷۰ نیروی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان در آماده باش کامل هستند و فراخوان به نیروهای بومی خارج از شیفت برای تشکیل تیم های اضافی نیز انجام گرفته است.

اسدی با بیان اینکه ذخیره کافی دارو و تجهیزات پزشکی و آمادگی خود امدادی و پیش بینی سوخت آمبولانس ها نیز انجام شده، اظهار داشت: هماهنگی های لازم با مدیریت بحران شهرستان و سایر سازمان های امدادی برای دریافت اطلاعات هر گونه خسارت احتمالی انجام شده است.

بر اساس اعلام هواشناسی استان گیلان، هوای سرد و بارشی از امروز تا سه شنبه در استان گیلان ماندگار است و ۱۵ تا ۲۰ درجه کاهش دما خواهیم داشت، اواخر وقت امشب تا اوایل صبح فردا “دوشنبه” بارش باران تبدیل به برف می شود و برای دوشنبه و سه شنبه شاهد بارش برف در استان گیلان خواهیم بود.

بر اساس پیش بینی هواشناسی در مناطق جلگه ای استان بین ۲۰ تا ۷۵ سانتی متر و در ارتفاعات ۵۰ تا یک و نیم سانتی متر برف خواهید بارید./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.