تاریخ انتشار : یکشنبه 20 بهمن 1398 - 15:09
کد خبر : 53259

بیش از ۱۰ میلیارد تومان پروژه حوزه تعاون در گیلان افتتاح شد

بیش از ۱۰ میلیارد تومان پروژه حوزه تعاون در گیلان افتتاح شد

جارستان: مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان از افتتاح و بهره برداری پروژه های این اداره کل در دهه فجر امسال با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۷۳ نفر خبر داد. عباس علیزاده روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه ۱۰۴ واحد مسکن مهر در انزلی اظهار کرد: در دهه فجر

جارستان: مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان از افتتاح و بهره برداری پروژه های این اداره کل در دهه فجر امسال با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۷۳ نفر خبر داد.

عباس علیزاده روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه ۱۰۴ واحد مسکن مهر در انزلی اظهار کرد: در دهه فجر امسال سه پروژه بزرگ به صورت همزمان در گیلان به بهره برداری می رسد که مهمترین آن افتتاح ۱۰۴ واحد مسکن مهر انزلی است.

وی افزود: افتتاح واحد تولید نان حجیم در رشت و شرکت حمل و نقل در ماسال در کنار واحد های مسکن مهر در انزلی پروژه های افتتاح شده در دهه فجر امسال است.

وی یادآور شد: برای بهره برداری از این پروژه ها بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده و با افتتاح این پروژه ها برای ۷۳ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

علیزاده همچنین گفت: افتتاح پروژه ها بهانه ای برای تقدیر از کسانی است که برای رفع مشکلات مردم تلاش می کنند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان ادامه داد: خوشبختانه با وجود همه مشکلات اقتصادی و تحریم ها و همچنین مشکلات بسیار در امر تامین مصالح ، همه دستگاه ها و نهادهای اجرایی مرتبط دست به دست هم داده اند که بخشی از اقشار جامعه صاحب مسکن شوند.

به گزارش ایرنا، با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان ۱۰۴ واحد مسکن مهر انزلی با اعتبار ۸۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۵ نفر به صورت دائم واگذار و کلید آن به دست صاحبانش تحویل شد./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.