تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398 - 11:57
کد خبر : 53182

گیلان در سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر 

گیلان در سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر 

جارستان: نمایش‌های خیابانی “سایلنت” به‌ نویسندگی محمد جعفری‌ لفوت و کارگردانی احمد نیک‌قلب و “شال برون” به‌نویسندگی و کارگردانی امیر امینی از لاهیجان و “#همه_همدردیم” به‌نویسندگی و کارگردانی یاسر میرحمی دی از رشت در بخش «نمایش‌های خیابانی و دیگرگونه‌های اجرایی» سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور دارند. به گزارش روز شنبه روابط عمومی

جارستان: نمایش‌های خیابانی “سایلنت” به‌ نویسندگی محمد جعفری‌ لفوت و کارگردانی احمد نیک‌قلب و “شال برون” به‌نویسندگی و کارگردانی امیر امینی از لاهیجان و “#همه_همدردیم” به‌نویسندگی و کارگردانی یاسر میرحمی دی از رشت در بخش «نمایش‌های خیابانی و دیگرگونه‌های اجرایی» سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور دارند.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نمایش‌های رادیویی “کادوی تولد” به‌نویسندگی و کارگردانی بهرام نوری و “از ورشو تا تهران” به‌نویسندگی مهسا طالبی و کارگردانی مریم جمالی‌پور در بخش «رادیو تئاتر» این دوره از جشنواره به نمایش در می آیند.
همچنین بنا به این گزارش پوستر نمایش «کیفر یا خیلی خیلی خصوصی» که توسط هدی رسولی از رشت طراحی شده نیز به بخش مسابقه و نمایشگاه پوستر سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافته است.
نمایش‌های بخش صحنه‌ای و بخش خیابانی این دوره از جشنواره نیز همانند دوره‌های پیشین با استقبال بی‌نظیر تماشاگران رو به رو شد؛ نمایش «شال برون» به نویسندگی و کارگردانی امیر امینی از لاهیجان یکی از نمایش‌های خیابانی اجرا شده در محوطه مجموعه تئاتر شهر بود که مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفت.
سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر از ۱۲ تا ۲۰ بهمن در تهران برگزار می‌شود./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.