تاریخ انتشار : جمعه 18 بهمن 1398 - 14:47
کد خبر : 53138

گروه داوری دیدار داماش و گل ریحان البرز مشخص شد

گروه داوری دیدار داماش و گل ریحان البرز مشخص شد

جارستان: گروه داوری دیدار تیم های فوتبال داماش و گل ریحان البرز اعلام شد. مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز جمعه اظهار داشت: اسامی داوران قضاوت کننده هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته اول از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شد که سیدرضا مهدوی نیز بازی تیم های داماش و

جارستان: گروه داوری دیدار تیم های فوتبال داماش و گل ریحان البرز اعلام شد.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز جمعه اظهار داشت: اسامی داوران قضاوت کننده هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته اول از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام شد که سیدرضا مهدوی نیز بازی تیم های داماش و گل ریحان البرز را قضاوت می کند.

علیرضا وهابی افزود: با توجه به اعلام کمیته داوران، سیدرضا مهدوی به عنوان داور وسط در دیدار تیم های داماش و گل ریحان البرز حضور دارد، احد سلطانی و محمدصالح عرب آبادی نیز به عنوان کمک داور در این بازی حضور می یابند.

وی ادامه داد: همچنین مهرداد خسروی به عنوان داور چهارم و رامین عرفانیان نیز به عنوان ناظر گروه داوری در دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و گل ریحان البرز حضور خواهند یافت.

وی گفت : تیم های فوتبال داماش و گل ریحان البرز عصر روز شنبه (فردا) از ساعت ۱۴ در هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار می گیرند.

وی به گروه داوری بازی تیم های ملوان بندرانزلی با مس کرمان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این دو تیم نیز در همین تاریخ در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم خواهند رفت که رضا عادل به عنوان داور، این دیدار را قضاوت خواهد کرد.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: همچنین علی اکبر عظیم پور و دانیال باشنده به عنوان کمک داور در این بازی حضور می یابند، ابوالفضل دوستی به عنوان داور چهارم و صادق نوری نیز به عنوان ناظر گروه داوری در بازی تیم های ملوان و مس کرمان فعالیت می کنند.

وهابی تصریح کرد: تیم فوتبال سپیدرود رشت دیگر نماینده استان گیلان نیز در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته اول کشور باید روز شنبه ۱۹ بهمن ماه در اراک به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم اراک برود.

تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، گل ریحان البرز با کسب ۳۹ امتیاز در مکان دوم و داماش با کسب ۲۹ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارند./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.