تاریخ انتشار : جمعه 18 بهمن 1398 - 14:20
کد خبر : 53126

معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی گیلان : کارگاه های آموزشی فرصتی مناسب و کمک بزرگی برای همسوئی و تبادل اطلاعات است

معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی گیلان : کارگاه های آموزشی فرصتی مناسب و کمک بزرگی برای همسوئی و تبادل اطلاعات است

جارستان: کارگاه آموزشی منطقه ای اعضاء کمیسیون های پزشکی ماده ۹۰ قانون تامین اجتماعی به میزبانی مدیریت درمان گیلان تشکیل شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان این کارگاه آموزشی که با حضور معاونین درمان و بیمه ای ، روسای ادارات تخصصی فنی بیمه شدگان و پزشکان طب کار استانهای مازندران ،

جارستان: کارگاه آموزشی منطقه ای اعضاء کمیسیون های پزشکی ماده ۹۰ قانون تامین اجتماعی به میزبانی مدیریت درمان گیلان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان این کارگاه آموزشی که با حضور معاونین درمان و بیمه ای ، روسای ادارات تخصصی فنی بیمه شدگان و پزشکان طب کار استانهای مازندران ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، زنجان ، البرز ، تهران ، گیلان و قزوین و مدیران ارشد ستادی درحوزه کمیسیون های پزشکی به مدت یک روز در بندر انزلی برگزار شد ایرج کوچکی نژاد معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی گیلان ضمن قدردانی از بانیان و متولیان برپایی این نشست ، با قدردانی از تفکر حاکم برای بهبود و تقویت فضای کاری جهت انتقال تجربیات و دیدگاهها ، کارگاههای آموزشی را فرصتی مناسب برای همسوئی و تبادل اطلاعات و تحربیات برشمرد.

ایشان با تبیین برخی دغدغه ها و مسائل مبتلا به در راستای اجرای مطلوب ماده ۹۰ قانون تامین اجتماعی ، با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی و ابراز رضایت از شیوه های اتخاذی در زمینه اعلام میزان حقوق مشمول کسر حق بیمه به بیمه شدگان بر اساس لیست کارفرما ، بر تسری این فضا برای حوزه های کارفرمایی تاکید نمود .

کوچکی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تامین اجتماعی بستر توسعه و عدالت اجتماعی تلقی میگردد خاطر نشان ساخت حق اعتراض و امکان بررسی و رسیدگی مجدد آراء به مثابه هیات های تشخیص مطالبات برای کارفرمایان از انتظاراتی است که این گروه از شرکای اجتماعی در زمینه آراء کمیسیون های ماده ۹۰ قانون خواستار میباشند.

در بخش دوم این نشست پس از ارائه موضوعات تخصصی توسط مدیران ستادی حاشر در کارگاه آموزشی ، کمیته های استانی به بررسی نمونه هایی از پرونده های ارجاعی پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.