تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 - 15:05
کد خبر : 53012

سرعت باد در گیلان به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسید

سرعت باد در گیلان به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسید

جارستان: سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: سرعت باد در ارتفاعات اسب بونی از توابع ارتفاعات تالش بر ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسید. مازیار غلامی روز سه شنبه اظهار داشت: همچنین سرعت باد در رودبار ۶۵ کیلومتر بر ساعت و در رشت در لحظه به ۵۵ کیلومتر بر ساعت رسید.

جارستان: سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: سرعت باد در ارتفاعات اسب بونی از توابع ارتفاعات تالش بر ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

مازیار غلامی روز سه شنبه اظهار داشت: همچنین سرعت باد در رودبار ۶۵ کیلومتر بر ساعت و در رشت در لحظه به ۵۵ کیلومتر بر ساعت رسید.

وی اضافه کرد: فردا ( چهارشنبه) تا ظهر ، سرعت باد در استان کاهش می یابد اما دوباره وزش باد گرم را تا روز جمعه خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: آسمان استان برای روز چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری ، بعضی ساعات وزش باد گرم ( بویژه عصر و شب و گاهی شدید ) و گاهی افزایش ابر و روز پنجشنبه شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری ( وزش باد گرم، گاهی شدید و خیلی شدید) ، افزایش دما و گاهی افزایش ابر خواهیم بود.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای هوا را در رشت ۱۹ درجه سانتی گراد و در دیلمان پنج درجه زیر صفر عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.